טלוויזיה

האח הגדול, בלי הפסקה: זו האפליקציה החדשה של רשת 13

רשת 13 הודיעה על השקת אפליקציה חדשה לטלוויזיות חכמות. בעלת ממשק טכנולוגי מתקדם, חווית משתמש ייחודית המבוססת על תוכן בהתאמה אישית ואיכות שידור גבוהה. 
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי ההלם המוחלט בפרק הבכורה של האח הגדול בשבוע שעבר, כאשר אדם פרץ לשידור בזמן כניסתו של הדייר הראשון וניסה ככל הנראה לפרוץ לתוך הבית. אחרי שהמאבטחים רדפו אחריו, הצליח לתפוס אותו ולהוריד אותו מהבמה. העונה יצאה לדרך והקהל כבר לומד להכיר את המתמודדים העונה מיום ליום ואפילו לראות הדחה ראשונה.
הבוקר (ראשון), הודיעה רשת 13 על השקת אפליקציה חדשה לטלוויזיות חכמות. בעלת ממשק טכנולוגי מתקדם, חווית משתמש ייחודית המבוססת על תוכן בהתאמה אישית ואיכות שידור גבוהה. 
במהלך החודשים הקרובים ובעת שידור האח הגדול, צופי האפליקציה יוכלו לצפות בערוץ האח הגדול (ערוץ 26) ללא תשלום. בשלב הראשון תכלול האפליקציה קטלוג תוכן מגוון ואייקוני דוגמת סדרת הקומדיה שנות ה-80, הישראלים, זאת וזאתי, אחד העם, החיים זה לא הכל וכן דרמות מרגשות. לאלו יתווספו גם תכני דיגיטל בלעדיים אשר הופקו במיוחד לאפליקציה.
בתוך כך, אנחנו ב-ice בודקים למי לדעתכם יש את הסיכוי הכי גבוה לזכות העונה ממה שכבר הספקתם לראות? מי הדייר שיש לו את כל מה שצריך כדי ללכת עד הסוף? בסקר מיוחד של ice תוכלו להצביע עבור הדייר האהוב עליכם.
 
המתמודדים העונה אברהם אקלום, אלון חובל, אתי ייטב, בן ויארניק, גיא איתן, גל קספרס, יובל לוי, יובל מעתוק, יענקי (יעקב) גולדהבר, לין אלפי, לרה מטודי, מאיה גרוסמן, ניקול אור בוטביניק, סתיו קצין, ספיר בורגיל, עידן מורד, רוי רייניש, שי עופרי ושניר בורגיל.
 

 
העונה החדשה נפתחה בסערה עם רייטינג מצוין ואחרי תקופה ממושכת קשה מבחינת רייטינג, עם נתון נהדר של 21.4% רייטינג, לעומת חתונה ממבט שראשון של קשת 12 שזכתה ב-14% בלבד ודי אכזבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה