טלוויזיה

חנן סביון וגיא עמיר כובשים את נטפליקס: הסדרה החדשה בדרך

נטפליקס חושפת: סדרת הדרמה הקומית החדשה בכיכובם של חנן סביון וגיא עמיר תעלה לשידור בתחילת חודש נובמבר
מערכת ice | 
באש ובמים (צילום יח"צ)
לאחר שחנן סביון וגיא עמיר, כבשו את המסך הטלוויזיה ואת הקולנוע המקומי, הם חוזרים בסדרה חדשה שתעלה בנטפליקס. "באש ובמים", סדרת הדרמה הקומית הישראלית של השניים, תעלה לשירות נטפליקס בנובמבר הקרוב. 
הסדרה "באש ובמים" תקרא באנגלית "Bros", היא דרמה קומית ישראלית בת 8 פרקים, אשר כתבו צמד היוצרים והשחקנים, מדובר בהפקת המקור דוברת העברית הראשונה של נטפליקס
  
נטפליקס חשפה את רשימת השחקנים שלוקחים חלק בסדרה החדשה לצד צמד הכותבים ובקאסט ניתן למצוא את: אפרת בוימולד, יניב סוויסה, שלומי אברהם, יעל שטולמן, עומר חזן, שיר אברמוב וסוול אריאל אור.
"באש ובמים", מספרת על פיני וניסו חברי ילדות בלתי נפרדים, הבעלים של בר שכונתי בירושלים ואוהדי כדורגל "שרופים", אשר חברותם עומדת בפני מבחן, כאשר הבר שבבעלותם נמצא בסכנת סגירה בשל קשיים כלכליים והם נאלצים להתמודד עם מכשולים אשר מאיימים להפריד ביניהם. הסדרה, צולמה בישראל, גאורגיה ואוקראינה והופקה על ידי אדר שפרן, משה אדרי, רוני אברמובסקי ודנה שטרן.
נראה שבנטפליקס זיהו את פוטנציאל של יצירות ישראליות. כשבנוסף לרכישת יצירות מקומיות כמו מלכת היופי של ירושלים ופאודה ועוד, היא גם משקיעה בתוכן מקומי כמו הסדרה "Hit & Run" של ליאור רז ואבי יששכרוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה