טלוויזיה

הערוץ הזה יוחרם בישראל? "חושף מידע על מיקום צה"ל"

המוסד תומך בסגירתה של תחנת אל ג׳זירה בישראל. לדבריו, הערוץ המסית העביר מידע שלפיו אנשי הרשת חושפים מידע על מיקום כוחות צה״ל
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
בצל אירועי מלחמת חרבות ברזל שגבתה עד כה את חייהם של 1,300 חיילים ואזרחים, רשת אל-ג'זירה שמסקרת באופן חד צדדי באופן בוטה את המלחמה הנוכחית, מפיצה פייק ניוז במודע לגבי הזוועות שעולל ארגון חמאס, תוצא מישראל. 
על פי דיווח של עמית סגל, מגיש ופרשן חדשות 12, המוסד תומך בסגירתה של תחנת אל ג׳זירה בישראל. לדבריו, הערוץ המסית העביר מידע שלפיו אנשי הרשת חושפים מידע על מיקום כוחות צה״ל.
בשבוע שעבר, אל ג'זירה שימשה כצינור עבור חמאס עם תיעוד של שחרור חטופים מהשבי, אישה ושני ילדים, על ידי אנשי חמאס מיום שבת האחרון. לאחר בירור, מי שנצפה בסרטון הם אביטל אלדג'ם, תושבת קיבוץ חולית, ושני ילדי חברתה שנחטפו לרצועת עזה. 
בסרטון שזכה לתפוצה רחבה בעולם הערבי השלושה נצפים משוחררים לחופשי ועושים את דרכם חזרה לישראל ברגליהם. מטרת פרסום הקטע היא ככל הנראה לספק לחמאס "תדמית חיובית" שתהווה מענה לביקורת הבין-לאומית והגינויים החריפים כלפיו, על רקע ההשוואה המתבקשת בינו לבין דאע"ש.
 
בעקבות פרסום התיעוד, דובר צה"ל בערבית סא"ל אביחי אדרעי צייץ בחשבון הטוויטר: "אחרי שכל העולם ראה את פניו המכוערות של הארגון הברברי שהוציא להורג מאות ילדים ונשים חפים מפשע בטבח נורא, חמאס מפרסם סרטון תעמולה בשופרות. הוא גרוע יותר מדאעש ונמשיך להכות בו בעוצמה, מבלי לעצור".
 

אביטל סיפרה ל-N12 על רגעי האימה בהם ניצלה מהתופת: "כשהגענו לעזה המחבלים סימנו לי עם הידיים ללכת, הם פשוט הלכו לכיוון עזה ואני נשארתי עם שני הילדים והבנתי שאנחנו משוחררים. הצלחתי לחזור בחזרה הביתה, לבד ברגל עם שני ילדים. נגב נפצע ברגל מרסיס, הוא היה אמיץ. דרך פרצה בגדר נכנסנו לאחת השכונות, הגענו לבית של השכנים בקיבוץ, התקשרנו לאבא שלהם ומשם לקחו אותנו לגבולות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא להכריז על שטח צבאי סגור ולהעיף את גל מרגלים משם? (ל"ת)
    ישראל 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תקשורת
    יושר 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם ה BBC
    סגור