טלוויזיה

שי גולדן גונב את הגימיק: "אשכרה חושב שזה לגיטימי?"

מגיש ערוץ 14 טען: "הבנתי שטעיתי בנוגע להתנתקות" וזה היה ההסבר המפתיע שלו לחולצה הכתומה שהוא לבש היום (חמישי) במהדורה, שלזינגר הגיב בציוץ של ערוץ 14 וכתב: "הוא אשכרה חושב שזה לגיטימי להופיע בטלוויזיה עם חולצה כתומה?!"
מערכת ice | 
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
כשהוא בחולצה כתומה, ממש כפי שנוהג העיתונאי יהודה שלזינגר לעשות, מגיש ערוץ 14 שי גולדן העלה לראיון בתכנית הבוקר של התכנית 'ישראל הבוקר' את חברת הכנסת טלי גוטליב אחרי הסערה הגדולה שעוררה דבריה האחרונים נגד המוסד והשב"כ.
תחילה גולדן טען: "הבנתי שטעיתי בנוגע להתנתקות" וזה היה ההסבר המפתיע שלו לחולצה הכתומה שהוא לבש היום (חמישי) במהדורה, שלזינגר הגיב בציוץ של ערוץ 14 וכתב: "הוא אשכרה חושב שזה לגיטימי להופיע בטלוויזיה עם חולצה כתומה?!"
לאחר מכן, שי גולדן ראיין את ח"כ טלי גוטליב: "טלי אני רק סבור שהיד שאומרת לא לתקוף את הממשלה ואל תפגינו נגדה, לא יכולה לייעץ...רגע", כאן היא נכנסה לדבריו וצעקה: "אבל מפגינים נגדה, מפגינים נגדנו ומחלישים את העם".
 
גולדן ניסה להמשיך: "רגע, טלי אני מדבר על הטענה שלך. את אומרת ובצדק לשיטתך ולשיטת רבים אחרים, אל תצאו נגד הממשלה זה מחליש אותה, אדרבא אהלן וסהלן, נלך עם הטיעון הזה, אבל בידך השנייה את אומרת בוא נכנס בשב"כ ובמוסד, זה לא מחליש?".
 
על כך השיבה גוטליב: "שי, זה לא מה שאני אומרת, אנחנו שתקנו, עד שאיפשרו למחאות המשסות לשוב לרחובות. אני לא מוכנה להחלשת הממשלה שלי, יש לה אחריות קונסטרוקטיבית, אבל אין בה אשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה