השוק

משבר הקורונה הביא את נובולוג למכירות של כמיליארד שקל

נובולוג שעוסקת בשיווק מוצרים רפואיים האיצה את הפיתוח והשיווק של מכשור רפואי שמיועדת לטיפול מהבית, מגמה שהואצה מאז משבר הקורונה והמגמה הזו מקבלת ביטוי בדוחות שלה החברה שנהנית גם מעלייה בהיקף הכספי של סל הבריאות
ניצן כהן |  1
רפואה ובינה מלאכותית (צילום pexels)
הדרישה לשירותי רפואה מרוחקים דחפה את נובולוג לתוצאות כספיות רבעוניות טובות. נובולוג עוסקת בשיווק של מוצרים רפואיים לבתי חולים, קופות חולים וכד'. כשפרץ משבר הקורונה גדלו הביקושים למכשירים רפואיים שמאפשרים טיפול ובדיקות מרוחקות מבתי החולים וכאן נובולוג נכנסה לתמונה והרחיבה את הפעילות שלה בתחום.
נובולוג נהנית גם מעלייה מתמשכת בהיקף הכספי של סל הבריאות שמגדיל את הביקושים למיכשור וציוד רפואי - אותו מספקת החברה.
נובולוג סיימה את הרבעון על רווח תפעולי של כ-17.3 מיליון שקל, עלייה של כ-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ה-ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי הסתכם ב-29.4 מיליון שקל, עלייה של כ-5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי עלה בכ-15% והסתכם בכ-11.1 מיליון שקל.
עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג: "אנו מסכמים רבעון נוסף עם תוצאות חזקות וצמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים בקצב התואם את התוכנית האסטרטגית שהציגה החברה. הגידול ניכר בכל החטיבות ואנו צופים כי מגמה זו תימשך גם בשנים הבאות.
"לפני מספר שנים סימנו את תחומי הבריאות הדיגיטלית ורפואה עד הבית כמנועי צמיחה מרכזיים בחברה. תחומים אלה הופכים לגורמים מרכזיים בעולם הבריאות ואנו ממשיכים להרחיב את סל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו המוסדיים והפרטיים. במהלך השנה האחרונה רכשנו מספר חברות בתחום שירותי הבריאות כולל רכישת גסטרומד ברבעון האחרון, המהווה השלמה לפעילותה של סאלוס ואנו שבעי רצון מהגידול בקצב הצמיחה ותרומתן של החברות לתוצאות. אנחנו ממשיכים להתמקד בהשבחת הפעילויות הקיימות לצד איתור רכישות סינרגטיות נוספות בארץ ובעולם בהתאם ליעדים שהצבנו לעצמנו". 
מנתוני החברה עולה כי ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-330 מיליון שקל בהשוואה לכ-290.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-13.5%, אשר נובעת, בין היתר מאיחוד התוצאות הכספיות של חברת סאלוס וחברת AML.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-36.6 מיליון ש"ח לעומת כ-33 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-11%.
הוצאות מכירה הנהלה וכלליות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-18.7 מיליון ש"ח לעומת כ-17.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מאיחוד התוצאות הכספיות של סאלוס ו-AML וגידול בהוצאות לטובת הרחבת פעילות הקבוצה.
 
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-17.3 מיליון שקל לעומת כ-15.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-15%. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-11.1 מיליון ש"ח לעומת כ-9.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
מתחילת השנה הסתכמו ההכנסות של החברה בכ-956 מיליון שקל בהשוואה לכ-860 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-11%, אשר נובע בעיקר מגידול בהכנסות בכל אחת מהחטיבות וכן מאיחוד התוצאות הכספיות של חברת סאלוס וAML-.
הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-53.4 מיליון שקל לעומת כ-46.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-14%. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-35.4 מיליון שקל לעומת כ-32.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל שער המניה דורך במקום הרבה זמן ויש תשואה שנתית שלילי
    א 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מוזר מאוד שזה לא מתורגם לביצוע המניה
    סגור