השוק

חברת הדירוג S&P מזהירה מפגיעה בכלכלה הישראלית כבר השנה

חברת דירוג האשראי S&P מצטרפת למודי'ס ומזהירה כי הכלכלה הישראלית כבר נפגעת מהעברת החקיקה המשפטית; בחברת הדירוג ממשיכים להזהיר מפני המשך החקיקה שתפגע בכלכלה גם בטווחים הארוכים יותר
ניצן כהן |  3
בורסה (צילום shutterstock)
חברת דירוג האשראי S&P מזהירה מפני פגיעה בכלכלה הישראלית כבר השנה בשל החקיקה המשפטית. בחברת דירוג האשראי מזהירים כי הפגיעה קוראת כבר עכשיו, קרי בשנת 2023. בחברה מעריכים שהכלכלה הישראלית תהיה תנודתית בתקופה הקרובה כשהם מציינים כי חוסר היציבות המקומית פוגעת בכלכלה. ב-S&P אומרים שיבדקו שוב את דירוג האשראי של ישראל בחודש נובמבר הקרוב.
ההדועה של S&P משמעותית הרבה יותר משל מודי'ס בעיקר בשל העובדה שאנחנו מדברים על חברת דירוג האשראי הגדול והחשובה בעולם. למעשה החברה סוקרת את מה שקרה השבוע בכנסת (העברת החקיקה המשפטית) תוך שהיא מציינת את הסיכון הביטחוני והסיכון הפוליטי לדמוקרטיה הישראלית.
בחברת הדירוג לא מגלים לנו משהו שאנחנו לא יודעים אבל עצם העובדה שהיא נדרשת כמו מודי'ס להסביר ללקוחות שלה את המצב המורכב בו נמצאת ישאל ושיש לכך השפעה מרחיקת לכת על הכלכלה במעלה הדרך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבנו, לך לכתוב במדורי ההרכילות
    משה 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך מושג בכלכלה, זה מביך. וכמה טעויות כתיב!!!
    סגור
  • 1.
    כמה אני צריך להסביר זה בגלל המחאה לא בגלל הרפורמה (ל"ת)
    צביקה 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טעות בידך
    דני 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צביקה, המחאה לא צמחה משום מקום. הממשלה המושחתת והמשיחית משנה את כלי המשחק הדמוקרטיים תוך הגברת השסעים בחברה הישראלית. המחאה תציל את ישראל מלהפוך למדינה כמו הונגריה, טורקיה או פולין
    סגור