בארץ

אבי מעוז חוזר לממשלה וכך גם התוכניות לחיזוק הזהות היהודית

היום (ראשון) הממשלה צפויה לאשר את המינוי של אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, לסגן שר במשרד ראש הממשלה ולצד זאת היא עתידה לאשר גם ההחלטה לקיים תוכניות חיצוניות למשרד החינוך במטרה לחזק את הזהות הלאומית-יהודית בקרב צעירי המדינה
מערכת ice |  1
אבי מעוז (צילום פלאש90)
היום (ראשון) הממשלה צפויה לאשר את המינוי של אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, לסגן שר במשרד ראש הממשלה, כשלושה חודשים לאחר שהתפטר ממנה בטענה כי אין יישום של ההסכמים הקואליציוניים. 
לצד חזרתו לממשלה צפויה לצאת לדרך תוכנית "הרשות לזהות לאומית-יהודית" בראשה יעמוד מעוז. כזכור נתוני ההחלטה הזו כוללים השמת תוכניות חינוך חיצוניות למשרד החינוך שמטרתן לחזק את הזהות היהודית והלאומית בקרב צעירי מדינת ישראל. לפי ynet ההצעה כוללת פרויקטים, מחקרים, מלגות ומיזמים שונים שיצאו לפועל בקרב הציבור.
כמו כן, מתברר כי יעברו כספים למטרת פיתוח מערכת שתשקף להורים את התכנים שהילדים ילמדו בתוכניות החיצוניות לבית הספר, והמערכת הזו גם היא תהיה חיצונית למשרד החינוך כל עוד היא לא תפגע בסמכותה. לבסוף נכתב בהחלטה כי הרשות הזו תקבל תמיכה ממוסדות החינוך, בתיאום שר החינוך קיש שאכן חתום על ההצעה. ראש הממשלה נתניהו חתום כמגיש ההצעה הזו.
כזכור, במסגרת אישור התקציב בשבוע שעבר בכנסת הוחלט כי יוקצו 120 מיליון שקלים לרשות המדוברת בשנה הנוכחית ו-165 מיליון שקל נוספים בשנה הבאה - הדבר אמור להיות מאושר סופית היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצוין
    ר"ק 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתפוצצו
    סגור