בארץ

עלייה במספר החרדים שביקשו להתגייס לצה"ל: המספר הדרמטי נחשף

אימהות בחזית מברכות על העלייה בפניות החרדים להתגייס לצה"ל וקוראות לממשלת ישראל להחיל חוק שירות שווה לכלל אזרחי ישראל, זאת לנוכח האיום הגדול והאתגרים הביטחוניים עמם מתמודדת מדינת ישראל. לא פחות מ-3,000 חרדים הביעו רצון להתגייס לשורות צה"ל
מערכת ice |  2
ציבור חרדי (צילום shutterstock)
אימהות בחזית מברכות על העלייה בפניות חרדים להתגייס לצה״ל וקוראות לממשלת ישראל להחיל חוק שרות שווה לכלל אזרחי ישראל נוכח האיום והאתגרים הביטחוניים עמם מתמודדת מדינת ישראל.
מאז תחילת המערכה, ביקשו כ-3000 חרדים להתגייס לצה״ל, מספר המוכיח כי גם בחברה החרדית מבינים כי צריך וניתן לתרום למאמץ, אך מדגישות, כי עדיין, מרבית החרדים פטרו עצמם בחסות רבניהם משירות שיוויני. האתגרים הרבים מולם ניצבת החברה הישראלית מחייבים את ממשלת ישראל לחוקק לאלתר חוק שרות שווה לכולם בלי יוצא מהכלל!! ולהפנות את המתגייסים החדשים לצרכים צבאיים ואזרחיים.
בזמן שבנותינו ובנינו מסכנים את חייהם בחזית הדרום והצפון וכשכחצי מליון מאזרחי ישראל מגוייסים, לא מתקבל על הדעת שציבור ענק אינו לוקח חלק בנטל וממשיך את לימודיו כאילו לא ארע פה אסון נוראי רק לפני שבועיים!.

עו״ד איילת השחר סיידוף מקימת תנועת אימהות בחזית: ״זוהי שעת מבחן לחברה הישראלית ואנו תקווה כי ממשלת ישראל תבין את גודל השעה ותפעל לתקן את העיוות ההיסטורי. נמשיך לתמוך בצה״ל ומשרתיו בשעות אלו ובמקביל נפעל לגיוס כל חלקי הציבור למאמץ״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיוס=פיוס
    אימא בחזית 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעל 85 אחוז מהחרדים משתמטים. מגזר החרדים הוא המגזר היחיד שמתמקד בהשתמטות גורפת, ופועל לכך בכל עוצמתו הפוליטית-דמוגראפית. ובכך מגזר החרדים ונבחריו בוגדים בערבות ההדדית בעם. ומי שמיחס רגש שנאה, למאבק המשרתים להשיג לעצמם שוויון- הוא כופר בעיקר. לא תעמוד על דם רעך. המפתח לאחדות- שוויון בנטל השרות. יתר על כן, יבוטל מייד עונש הכליאה למשתמטים חילונים. זהו עונש קיצוני שמופעל רק על חילונים, צעירים ישריי דרך. (לחרדים, לערבים ולסרוגות, יש פטור, ולסרוגים יש הסדר) הריי המשתמטים במגזר המשרת אינם בנורמה.
    סגור
  • 1.
    חבל,
    תקווה 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל, שהמנהיגים שלהם לא יוצאים וקוראים להם להתגייס, חבל שהיה צריך אסון כדי שיבינו את החשיבות של זה. אבל כמו עם הכספים, הם לא מחזירים, אלא אם יקחו מהם בכוח. חבל שככה המנהיגים נפסים.
    סגור