שיווק ופרסום

סטטיק, אגם בוחבוט ומשפחות החטופים: הקמפיין החדש לאורבניקה נחשף

רשת אורבניקה יוצאת בקמפיין חדש ומיוחד שקורא להחזרת החטופים, כאשר אל הפרזנטורים אגם בוחבוט, סטטיק ועיליי צ'פמן, מצטרפת  גאיה קלדרון, אשר משפחתה נחטפה לעזה, אחיה ואחותה חזרו מהשבי ואביה עדיין חטוף
מערכת ice | 
קמפיין אורבניקה (צילום שי יחזקאל)
המילים "אסקפיזם", "טרמינולוגיה" ו"קונספציה" נשמעות בחודשים האחרונים בכל מקום אפשרי והן מלוות את כולנו, כחלק מרוח התקופה. רשת אורבניקה בחרה לתת להן קונוטציה אחרת מזווית קלילה ומשעשעת, בהשקת סדרת סרטוני סיטקום צבעוניים שיקדמו את שלוש הקטגוריות הכי בולטות בקולקציית הקיץ שלה: שמלות, אקטיב ואורבניקה הום.
את הסרטונים ילווה חתול מדבר במבטא פרסי שיפתח כל פרסומת עם מילה אחרת, ועליה תישען כל פרסומת. אגם בוחבוט, סטטיק ועיליי צ'פמן הם הפרזנטורים שמככבים בשלושת סרטוני הסדרה, אליהם הצטרפה העונה גאיה קלדרון, אשר משפחתה נחטפה לעזה, אחיה ואחותה חזרו מהשבי ואביה עדיין חטוף. גאיה הצטרפה לנבחרת הפרזנטורים ולצילומי קולקציית הקיץ שהוקדשו להחזרת החטופים. מאחורי הרעיון למהלך עומד איש הקריאייטיב מיקי תורג'מן.
 
כזכור, לאחרונה נודע כי  הקמפיין של סטטיק ואגם בוחבוט לאורבניקה, במסגרתו סדרת רשת שתוכננה לעלות לאוויר ולקדם את קמפיין החורף של אורבניקה, בוטל, זאת כייוון שאינו תואם את רוח התקופה.
מדובר למעשה בסדרת טיקטוק, שבהחלט נוגעת במספר נושאים רגישים במיוחד. על פי "מאקו", הסדרה הייתה אמורה לעסוק בכך שסטטיק נחטף, נקשר על ידי החוטף אל כיסא, כאשר האחרון גם נועל את עילי צ'פמן בכלוב. השניים מנסים להימלט מהחוטף אך ללא הצלחה, כאשר סטטיק אף מציע לספר לחוטף כל מה שירצה בתמורה לשחרורו מהשבי. על פי הדיווח, החוטף אף אמור היה לכסות את ראשו בשקית ולדבר בקול "מעורבל ומפחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה