שיווק ופרסום

אחותם של החטופים ששוחררו בקמפיין מיוחד ל"אורבניקה" | צפו

הדוגמנית גאיה קלדרון השתתפה בקמפיין החדש של רשת הביגוד "אורבניקה", לצד אגם בוחבוט, סטטיק וילי צ'פמן. קלדרון היא אחותה של סהר וארז קלדרון החטופים ששבו ארצה והיא בתו של עופר קלדרון שמוחזק בשבי חמאס

מערכת ice | 
הקמפיין של אורבניקה (צילום אורבניקה)
הדוגמנית גאיה קלדרון השתתפה בקמפיין החדש של רשת הביגוד "אורבניקה". היום (שלישי) התקיימו הצילומים לקמפיין הקיץ של רשת "אורבניקה" לצד הפרזנטורים הוותיקים אגם בוחבוט, סטטיק ועילי צ׳פמן.
קלדרון, היא אחותם של סהר וארז קלדרון החטופים ששבו ארצה והיא בתו של עופר קלדרון, אשר נחטף אף הוא באירועי השבעה באוקטובר ובימים אלו הוא מוחזק בשבי חמאס.  
בקמפיין הקיץ החדש, רשת "אורבניקה" בחרה לשים דגש על המסר החשוב ביותר והוא להחזיר את כל החטופים והחטופות הביתה בדחיפות. מלבד המסר החשוב,  כל הלוקים שצולמו במהלך הקמפיין החדש של רשת "אורבניקה", צולמו עם סיכת הסרט הצהוב, המזוהה עם מאבקן של משפחות החטופים.
על פי רשת הביגוד המוכרת, קמפיין הקיץ של "אורבניקה" בכיכובם של הרביעייה סטטיק, אגם בוחבוט, גאיה קלדרון ועילי צ'פמן, צפוי לצאת בשבועות הקרובים ולהופיע בכל כלי התקשורת השונים.  
כידוע, משפחת קלדרון נחשבת לאחד ממשפחות החטופים הבולטות במאבק להחזרת היקירים ארצה. האם, הדס קלדרון, הפכה לאחת מהנשים המוכרות בכלי התקשורת שנלחמות להשבת יקיריה שמוחזקים על ידי מחבלי חמאס ברצועת עזה.
קלדרון נלחמה להחזיר את ילדיה ובעלה הביתה. כזכור, סהר בת ה- 16 וארז בן ה- 12, נחטפו באירועי ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. כעת, קלדרון מחכה ונלחמת לשובו של בעלה, עופר שטרם שוחרר מהשבי.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה