שיווק ופרסום

נתניהו רוצה את ראובן אדלר לצידו: הליכוד מנסה לצרף את הפרסומאי

לפני מספר ימים גורמים בסביבת מפלגת הליכוד פנו לאדלר במטרה למנות את הפרסומאי הוותיק ליועץ הבכיר. אדלר מכחיש: "לא הועברה אליי שום פנייה"
ראובן אדלר (צילום: ירון יצחקוב) (צילום ירון יצחקוב)
מפלגת הליכוד מנסה לצרף לשורותיה את הפרסומי ויועץ התקשורת הבכיר ראובן אדלר - כך נודע לאייס.
לפני מספר ימים הועברה לאדלר, מיועצי התקשורת והפרסומאים הבכירים בישראל, פנייה מטעם גורמים בסביבתו הקרובה של ביבי כדי לצרפו למערך התקשורתי כיועץ בכיר, לקראת הבחירות הצפויות במידה והקדנציה של הממשלה הנוכחית תבוא לסיומה.
אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא חלק מרשימה מצומצמת מאוד של יועצים בכירים שלקחו חלק משמעותי בעיצוב הפוליטיקה הישראלית ב-2 העשורים האחרונים. הוא היה חלק מ\"פורום החווה\" של ראש ממשלת ישראל לשעבר אריאל שרון יחד עם אייל ארד וליאור חורב, ליווה את שרון במערכות הבחירות לכנסת בתחילת שנות ה-2000, וליווה את אולמרט בבחירות 2006. ב-2009 הוא שימש כיועץ התקשורת והאסטרטגיה של ציפי לבני ומפלגת קדימה.
ההערכות בשוק התקשורת הן כי פנייה שכזו לראובן אדלר אינה כוללת בשלב זה את משרד הפרסום אדלר חומסקי אלא רק את שירותי הייעוץ של אדלר.
תגובות: ראובן אדלר אמר לאייס: \"לא הועברה אליי שום פנייה מטעם הליכוד. לא היה ולא נברא\". תגובת מפלגת הליכוד לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם אדלר הולך לליכוד
    גיל 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב. אדלר עם ביבי זאת בגידה בשרון. לא פחות. מקווה בשביל אדלר שהכסף של שלדון, לא יסנוור אותו.
    סגור