שיווק ופרסום

האם מירי רגב החלה לתמוך ביאיר גרבוז? צפו בקמפיין חדש של בי"ס לאמנויות

האמן שנבחר לפרזנטור כינה בבחירות האחרונות את מצביעי הימין: "מנשקי קמעות ועובדי אלילים"
אבי שאולי |  1
יאיר גרבוז (צילום חדשות 2)
שלושה חודשים לאחר שהאמן יאיר גרבוז הטיל פצצה למערכת הבחירות לכנסת ה-20, החליט בית ספר לאומנויות מהרצליה להציב אותו בקמפיין של תמונות בתחנות אוטובוס. בית הספר פועל בסיוע משרד התרבות והספורט שבראשו עומדת חברת הכנסת מהליכוד מירי רגב.
בפרסומת של בית הספר "בסיס לאמנות ותרבות" מופיע יאיר גרבוז תחת הכותרת "חובתו של האמן לערער את הבסיס" - 4 שנות לימוד של פיסול, ציור וצילום. יאיר גרבוז מכהן בתפקיד "רכז פעילות התרבות" בבית הספר.
יאיר גרבוז נאם בעצרת השמאל בכיכר רבין בתל-אביב ב-7 במארס ואמר כי "אמרו לנו שהגזענים והמקללים אינם מייצגים כלל את החברה הישראלית, הם רק קומץ. ואמרו שהגנבים לוקחי השוחד רק קומץ, והמושחתים הנהנתנים החזירים לא יותר מקומץ. ומחריבי הדמוקרטיה קומץ, והחושבים שדמוקרטיה פירושה עריצות של הרוב - קומץ. מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשטתחים על קברי קדושים, רק קומץ. אפילו המטרידים המיניים והאנסים, קומץ. והשוטרים שסרחו והשקרנים ששיקרו אינם מעידים על הכלל. אז איך זה שהקומץ שולט בנו? איך זה שבאין מרגיש, באין מפריע, הוא הקומץ נעשה לרוב? איך קרה שלהיות קומץ הרסני זה מדבק כל כך? איך זה שהקומץ חופר מתחתינו את המסוכנת שבמנהרות, מנהרת הבורות? איך זה שלידה מתפתלת מתחתינו מנהרת השנאה?".
בזמנו עלתה ח"כ מירי רגב (היום שרת התרבות והספורט) לקברו של רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון וצילמה סרטון שבו היא נראית משתטחת ומנשקת את קברו של הצדיק. "אני לא מרגישה פרימיטיבית ואף גאה לנשק מזוזות ולהתפלל בקברי צדיקים", אמרה בחודש מארס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביה"ס לווזווזים
    ככה זה 06/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסו להתקבל בועדת קבלה ותגלו שזה ביה"ס לאשכנזים בלבד
    סגור