שיווק ופרסום

סגירת מסחר באירופה: הדאקס ירד 0.7% לאחר שירד כבר 1%, היבשת נצבעה אדום

בהתאם למסחר בחוזים, אירופה בדרך נסחפה ליום שני של ירידות
גיא ארז ואלמוג עזר |  1
יום המסחר הנוכחי באירופה (ד') נסגר בירידת שערים. ירידות שערים הלכו והחריפו, אך התמתנו מעט בשעתיים האחרונות של המסחר.
בניגוד לימים כתיקונם, המדד ש"סבל" היום מהירידות החדות ביותר הוא המדד הלונדוני -הפוטסי. הירידות הגיעו מכמה סיבות שונות. הסיבה הראשונה נובעת מהקוראלציה הגבוהה יחסית אשר קיימת בין המדד המוזכר לבין מדדי וול סטריט. אלו ממשיכים להיסחר במגמה שלילית בשעות אלו. לקריאה מלאה
כמו כן היום התפרסם היום הפרוטוקול של הועדה המוניטארית במדינה. בבריטניה הולכות וגדלות הערכות כי למן הרגע שבו הריבית תעלה בניו יורק (ככל הנראה בספטמבר הקרוב, או לכל היותר דצמבר השנה), הריבית תועלה גם בלונדון. 
הסיבה השלישית, היא המשך הירידה בשווי הסחורות מסביב לעולם. נציין כי הזהב היום משיל 1% נוסף אל מחיר של 1092 דולר לאונקייה. חברות הכרייה שכלולות במדד הפוטסי דחפו אותו לירידות שערים. 
מדדי אירופה: 
{דאקס}
{CAC 40}
{פוטסי}
{מילנו}

אתמול פרסמנו כי סקר של 'בלומברג' בין כלכלנים מצביע בבירור כי אנשי המקצוע מאמינים כי מצבה של יוון נפתר רק באופן זמני, ומצב פשיטת הרגל של המדינה צפוי לחזור ממש בקרוב... לכתבה המלאה - לחץ כאן.
 ועוד קצת בנושא היווני: סוכנות הידיעות 'רויטרס' מדווחת כי ראש ממשלת יוון, אלכסיס ציפראס, פתח בסבב שיחות עם חברי מפלגתו, בניסיון למנוע מהם להתנגד לתכנית החילוץ  השניה שהוא יציג לפרלמנט היום (יום ד'). נזכיר כי דווקא מתוך מפלגתו שלו הצביעו 39 חברי פרלמנט כנגד התכנית בהצבעה הראשונית בשבוע שעבר, ואלה צפויים לעשות זאת גם היום. ההצבעה הקודמת עברה רק בזכות תמיכת האופוזיציה. 
בכל מקרה, גם היום צפויות מפלגות המרכז והמפלגה הסוציאליסטית לתמוך בממשלה מתוך האופוזיציה, ולכן ההצבעה על הסכם החילוץ צפויה לעבור. עם זאת, מפלגות האופוזיציה דרשו "מפת דרכים" ברורה מראש הממשלה על מה שצפוי לקרות לאחר קבלת תכנית החילוץ.
תגיות אירופה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגלל הריבית שתעלה - אולי בדצמבר- הפוטסי ירד 1.4 ? שטות (ל"ת)
    ema 07/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור