שיווק ופרסום

קריירה לבעלי תשוקה לעיצוב ואמנות: מה דעתכם על קורס עיצוב גרפי און ליין מהבית?

במקום לבזבז שעות בפקקים, לחפש חניה ולפספס שעות עבודה, מציעה מכללת סולו קורס עיצוב גרפי שמאפשר לנו לשבת מול המחשב, וללמוד עם מורה "און ליין"
מדור פירסומי | 
קורס עיצוב גרפי אונליין של מכללת סולו (צילום יח"צ)
לימודי גרפיקה הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאוד. היום יש אין ספור מקומות עבודה בהם ניתן לעבוד כשיודעים תוכנות גראפיות שונות, ובעצם הכול נשען על גרפיקה. המילה הנרדפת למדיה היום היא אינטרנט, ואין כמעט עסק שלא צריך חומרים פרסומיים או כל דבר אחר עם גרפיקה.
אם אתם מתלבטים מה ללמוד ואיזה קריירה לפתח ויש בכם תשוקה לעיצוב ואמנות, וכן - אתם רוצים גם להתפרנס כמו שצריך, קורס עיצוב גרפי יכול להיות בדיוק בשבילכם. אך אין צורך יותר להירשם למכללה ולהגיע אליה כמה פעמים בשבוע, אין צורך לוותר על לימודים בגלל עבודה שלא מאפשרת אותם, היום כבר אפשר ללמוד הכול בכל מקום ובכל זמן – תכירו את לימודי הגרפיקה און ליין.
 

מהם לימודי גרפיקה און ליין

 
קורס עיצוב גרפי און ליין או בשמו השני – קורס עיצוב גרפי מהבית, כשמו כן הוא. לא יוצאים מהבית ולא צריך להגיע לשום מקום, וכל מה שצריך הוא מחשב שעובד, וחיבור לאינטרנט. יש היום תוכנות ייעודיות ללימודים און ליין שמאפשרים 2 דברים. ראשית כמו תוכנות רבות אחרות הן מאפשרות לדבר האחד עם השני באיכות מרבית, ממש כאילו ישבו 2 הצדדים באותו החדר (מה שתלוי כמובן גם במהירות הגלישה של 2 הצדדים), ובנוסף הן מאפשרות לכל אחד מן הצדדים "להשתלט" על מחשבו של האחר, מה שאומר שהמורה יכול להציג דוגמאות לתלמיד על מחשב התלמיד, והתלמיד יכול לתרגל על מחשב המורה. ניתן היום בעצם לעשות הכול בדיוק כמו למוודים במפגש פיזי.
 

יתרונות השיטה

 
  • נוחות: למה לצאת מהבית, להיגרר בפקקים, לחפש חנייה, להגיע לכיתה עם הלשון בחוץ וללמוד בתנאים שקיימים במכללה שלעיתים יכולים להיות תנאים לא נוחים? לימודי און ליין מהבית מאפשרים לשבת בחדר בנוחות, עם המחשב המוכר שלנו, עם כוס קפה ביד, עם האפשרות לגשת לשירותים כשצריך, ובכלל, ללמוד בדרך נעימה יותר ובאווירה ביתית.
  • יכולת ללמוד: מי שעובד נמנע לעיתים מכל מיני דברים ש"נופלים" לו על שעות העבודה. בשיטת האון ליין לא צריך להפסיד את השעות הללו, וכל מה שצריך הוא לקבוע זמן לאחר שעות העבודה
  • זמן: בהמשך לסעיף הקודם, לא צריך להיות מקובע על זמן מסוים. לומדים מתי שנוח, גם אם זה בערב או בסוף שבוע
  • יעילות: הלימודים יעילים יותר בשיעור פרטי מאשר בכיתה. יותר תשומת לב לתלמיד.
  • עלות: עלות נמוכה יותר. אין הפסד שעות עבודה, אין תשלום על דלק, חנייה, אוכל ומה לא...
נכתב באדיבות מכללת סולו קורס עיצוב גרפי אונליין
תגיות מכללת סולו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה