שיווק ופרסום

הישג לבאומן בר ריבנאי: סרטון הגילוח של סופרפארם בגמר ה-Webby Awards

תחרות הפרסום נחשבת למובילה בעולם בתחום הדיגיטל: אתרים, תוכן, עיצוב, סושיאל ופרסום. לכל קטגוריה מעפילות 5 עבודות בלבד לשלב הגמר. השנה הוגשו 13,000 עבודות מ-65 מדינות מסביב לעולם
משה בנימין |  1
webby (צילום יח"צ)
תחרות הפרסום Webby Awards הכריזה אתמול (יום ג') על רשימת הפינליסטים לשנת 2016, השנה ה-20 שבה נערכת התחרות. ברשימה המכובדת שרק 5 מהלכים מופיעים בה בכל קטגוריה נמצא גם סרטון הגילוח המצליח של סופרפארם - מאת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - אחת מהפרסומות המצליחות ביותר בשנים האחרונות.
תחרות ה-Webby Awards שהחלה בשנת 1996 היא החשובה ביותר בכל הנוגע לציון שיאים יצירתיים בתחום האינטרנט-דיגיטל. לא בכדי היא הוקמה בתקופה שנחשבת לימי המפנה מבחינת חדירת האינטרנט לכל אספקט תרבותי ומסחרי בעולם המערבי. התחרות מורכבת מ-5 קטגוריות מרכזיות: אתרים, סרטוני אונליין, פרסום ומדיה, אתרי מובייל ואפליקציות וסושיאל. לכל קטגוריה יש עשרות קטגוריות משנה שמחד מגדילות את הסיכוי עבור המתמודדים אך מאידך, לכל אחת מהן, מעפילות רק 5 הגשות בלבד שמהן נבחרות המנצחות.
הפרסומת של סופרפארם מתחרה בקטגוריית ONLINE FILM & VIDEO - סרטי אונליין, תחת קטגוריית המשנה Unscripted - סרטים ללא תסריט מובנה מראש. מול באומן וסופרפארם מתמודדות בקטגוריה זו פרסומות של אוגילבי סינגפור, ליאו ברנט שיקגו, BBH ו-Forsman & Bodenfors. בנוסף לבחירת השופטים, העבודות שהעפילו לשלב הגמר מועמדות לפרס בחירת הקהל שיכול להצביע באתר התחרות. נכון לעכשיו מצבה של פרסומת סופרפארם אינו מעודד כשהיא זוכה ל-4% בלבד מסך ההצבעות בין 5 הפרסומות. 

 
שופטי התחרות הם חברי האקדמיה הבינלאומית לאומנות הדיגיטל והמדע או בשמם ה-IADAS. יחד עם פאנל השופטים הבכיר, בשלב הראשון והמקדים שופטים זוכי ה-Webby Awards לדורותיה ובכירים נוספים המתמחים בתחומם. שמה של התחרות יוצא למרחקים גם בזכות שמות כמו השחקן קווין ספייסי, המוסיקאים GRIMES ו-QUESTLOVE (ה-ROOTS), אווה צ'ן מאינסטגרם, מייסד VICE שיין סמית', דייויד קארפ מטאמבלר ועיתונאים ממערות כגון לוס אנג'לס טיימס, WIRED, ניו יורק טיימס, FAST COMPANY ועוד. 
לתחרות הוגשו השנה מעל ל-13,000 הגשות מ-65 מדינות מסביב לעולם. בשנת 2014 זכו מקאן דיגיטל והסטודנטים של הבצפר ב-Webby עם מהלך ההאקרים (הוגש מטעמים טכניים על שמה של MRM רומניה). המהלך זכה בפרס בחירת הקהל בקטגוריית Email Marketing. לפ]ני כן, ב-2008 זכה מקאן דיגיטל בפרס בחירת השופטים בתחרות עבור העבודה לעמותת שורשים. הקמפיין הציג באנר ובו סל מיחזור, וכאשר הגולש מרוקן את הסל - נכנס לבאנר קשיש ומחטט בסל המיחזור. הקמפיין עלה לרגל החגים וקרא לתרומות מזון למען קשישים בישראל, באמצעות עמותת "קבוצת שורשים", ובזכותו נתרמו מאות חבילות מזון.
ואי אפשר בלי נקודה ישראלית נוספת: אל שלב הגמר של התחרות העפילו גם 2 עבודות של דניאל ברק ממשרד הפרסום Deutsch LA. ברק, מנהל קריאייטיב דיגיטל במשרד יחכה לבשורות טובות עבור העבודות ל-Volkswagen: Unleash your rrr ו-Discovery בקטגוריית הפרסום ומדיה. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד. מגיע להם (ל"ת)
    גדעון 04/2016/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור