שיווק ופרסום
הטרמפ של יעקב הלפרין על הסרטון של אראל מרגלית: "מכרו לנו אשליות אופטיות"
בהומאז', פופוליסטי אם תרצו, אך משעשע ובטיימינג שמצליח לדהור על ההצלחה של המונולוג של מרגלית - רשת אופטיקה הלפרין יוצאת בטייק אוף בכיכובו של יעקב הלפרין
סרטון ה"תחזירו לנו את המדינה, קיבינימאט" של אראל מרגלית היה אחד הדברים המדוברים והנצפים ביותר בשבוע האחרון ברשתות החברתיות. בהומאז', פופוליסטי אם תרצו, אך משעשע ובטיימינג שמצליח לדהור על ההצלחה של המונולוג של מרגלית - רשת אופטיקה הלפרין עם הכוכב הבלתי מעורער שלה, הלא הוא יעקב הלפרין יצאו בסרטון (פרסומת) לאומה המתוסכלת.
"מכרו לנו אשליות, אשליות אופטיות. מכרו לנו שעל חתיכת פח עם ידית פלסטיק ולוגו מנצנץ אפשר לגבות תג מחיר של אלפי שקלים, הם מכר לנו שמשקפי שמש זו אופנה"...כך בטונציה שמזכירה את העצבים של מרגלית, הלפרין הופך את כל המונולג הלאומי-מלחמתי לקרב נגד רשתות המשקפיים שגבו מחירי עתק עבור המוצרים שאותם כפי שידוע לכולם הוא מגדיר כ"מוצר צריכה בסיסי".
הסרטון של מרגלית
ה"טרמפ" של הלפרין
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אקליפטוס, בניהולו של ארז ברכץ. אקליפטוס שלאחרונה נפרד מסמנכ"ל הקריאייטיב ארנון רותם, נעזר הפעם ב"חבר לעת צרה" בדמותו של איש הקריאייטיב טל רביב שפרש לאחרונה ממקאן תל אביב. רביב משמש כקופירייטר של המהלך לצד הבמאי עומר בובליל ובהפקת גוטמן סטודיו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.כשאין משהו מקורי ואמיתי להגידרני 04/2016/27הגב לתגובה זו0 3עושים חיקוי פופליסטי לא מצחיק וקוראים לזה הומאז'סגור
-
מקורי כמו השם שלך אתה מתכוון? (ל"ת)חור תחת 04/2016/27הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.מצחיק!ערן 04/2016/27הגב לתגובה זו1 0סרט מעולה - מצחיק, רלוונטי, מגיע בטיימינג נכון. בטוח יהיה ויראליסגור
-
3.מ-ה-מ-ם! איזה חתיכי! (ל"ת)פוש ספייס 04/2016/26הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.טווווווב (ל"ת)רמי 04/2016/26הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.שאפו! (ל"ת)משקפופרית 04/2016/26הגב לתגובה זו1 0סגור