שיווק ופרסום

בעזרת השם: אריה זהב בקאן למדיה-קום, שטרן אריאלי ופרוקטר על מהלך הד אנד שולדרס

המהלך הזוכה בזהב אותו הגישה לתחרות חברת מדיה-קום, הופק עבור מותג השמפו הד אנד שולדרס מבית פרוקטר אנד גמבל, במסגרת פעילות הפרסום בפסח בקרב הקהל של המגזר החרדי
משה בנימין | 
פסטיבל קאן 2016 (צילום פסטיבל קאן)
אין עוד מלבדו, משמיים תגיע הישועה, בסיעתא דשמיה ועוד. המגזר החרדי מושיע את ענף הפרסום הישראלי עם זכייה בלתי צפויה בפסטיבל קאן לפרסום. כל אחד מהביטוים לעיל יכולים להתאים להישג המרשים של פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת המדיה של אדלר חומסקי מדיה-קום ומשרד הייעוץ התקשורתי שטרן אריאלי שיעלו הערב על בימת פסטיבל קאן כדי לקבל לידיהם את אריה הזהב בקטגוריית המדיה.
המהלך הזוכה בזהב אותו הגישה לתחרות חברת מדיה-קום, הופק עבור מותג השמפו הד אנד שולדרס מבית פרוקטר אנד גמבל, במסגרת פעילות הפרסום בפסח בקרב הקהל של המגזר החרדי. על רקע קדחת הנקיונות לפסח, יצאה החברה בקמפיין שנשען על התובנה לפיה, כפי שהבית חייב להיות מחמץ, הוא צריך להיות נקי מקשקשים.
בכל ערב פסח נוהגים למלא את מצוות בדיקת החמץ בבית לאור נר, נוצה וכף לאיסוף החמץ - בפרוקטר חילקו בבתי כנסת ערכה שכוללת את כל הציוד כולל ברכה של הד אנד שולדרס אליה צורפה מדבקה של המותג לבדיקה עצמית של הימצאות קשקשים. הערכה חולקה לכ-30 אלף איש כאשר במקביל על מדפי החנויות חיכו לצרכנים בקבוקי שמפו של הד אנד שולדרס למניעה והסרת קשקשים, בכשרות מהודרת לפסח. לדברי מנכ"ל פרוקטר בישראל אופיר גוטמן: "האפקטיביות של הפעילות הוכחה בשטח עם צמיחה של 35% במכירות המותג לעומת השנה החולפת".
 
על הקמפיין אחראית מנהלת השיווק של הד אנד שולדרס בישראל יפעת רייס, שגם עושה את דרכה לקאן בשעות אלו כדי להשתתף באירוע החגיגי. על פי מסורת הפסטיבל רק הזוכים בזהב ומעלה (גראנד פרי) נהנים מהזכות לקבל את 15 דקות התהילה (או שניות) שלהם, על הבמה מול אולם מלא מפה לפה. הרעיון למהלך גובש, הוצג ובוצע על ידי חברת הייעוץ התקשורת שטרן אריאלי, באמצעות חטיבת המגזרים שלה מוזאיקה. מדיה-קום שהגישה את הקמפיין לקאן מחזיקה בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל ואחראית על אסטרטגיית המדיה שלה. עוד יוזכר, כי בחודש שעבר זכה המהלך בפרס כסף בפסטיבל המדיה הבינלאומי ברומא
זו אינה הזכייה הראשונה של פרוקטר אנד גמבל ישראל בקאן. מעבר לכך, זו גם אינה הזכייה הראשונה של מהלך פרסום שמקורו בפעילות מול הקהל החרדי בישראל. בשנת 2005 רשמו פרוקטר אנד גמבל ומשרד הפרסום המגזרי טריו הישג יוצא דופן כשזכו בפרס הגראנד פרי בקטגוריית המדיה - שיא שטרם נשבר על ידי אף משרד מישראל.  
הערב ייערך טקס הגמר של קטגוריית המדיה, שבה פרוקטר אנד גמבל יעלו לבמה. בנוסף לזכייה זו בזהב, משרדי הפרסום אדלר חומסקי ומקאן מחכים אף הם בציפייה לפרס כלשהו. למקאן יש 2 פיינליסטים בגמר עבור המהלך ל-IKEA במסגרת הריאליטי האח הגדול ולאדלר פיינליסט אחד עבור קמפיין "קריאה אחרונה לילדים האבודים" לבית השנטי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה