שיווק ופרסום

גולדמן זאקס פרסם את הדו"ח והמשיך את המומנטום החיובי של הבנקים בארה"ב

אלמוג עזר | 
לאחר שרוב הבנקים הגדולים בארה"ב פרסמו את הדו"חות שלהם לרבעון השלישי של השנה, הגיע היום תורו של בנק נוסף - גולדמן זאקס. תוצאותיו הרבעוניות של הבנק היו גבוהות משמעותית מצפי השוק ומהרבעון המקביל אשתקד. בכך מצטרף האחרון לשורה ארוכה של בנקים, דוגמת ג'יפי. מורגן, סיטיגרופ, בנק אוף אמריקה ווולס פארגו שגם הם בתורם היכו את התחזיות ברבעןו הנוכחי. 
בנק ההשקעות גולדמן זאקס הציג רווח של 4.88 דולר למניה והכנסות של 8.17 מיליארד דולר לרבעון השלישי. מדובר בעלייה בהכנסות של 1.31 מיליארד דולר אל מול התקופה המקבילה אשתקד. בד בבד גם הרווח ברבעון האחרון עלה בשיעור של 58% אל מול התקופה המקבילה. מניית גולדמן זאקס עולה בשלב טרום המסחר בשיעור של כ-1.5%.
תוצאות הרווח של הבנק היו גבוהות בשיעור של כ-28% אל מול צפי השוק. בדומה לבנקים האחרים שהספיקו לדווח החודש, גם גולדמן זאקס דיווח על עלייה חדה בהכנסות ממסחר - מעבר לצפי השוק והבנק עצמו. גם ההכנסות מהמסחר באג"ח, מטבעות וסחורות זינקו בשיעור של 34%. 
התשואה להון של גולדמן זאקס עומדת על שיעור של 11.2% ובכך חצה את גבול ה-10% להון שנחשב כממוצע בתחום או כלל אצבע בשוק. בנוסף, גולדמן זאקס מציג את התוצאות החזקות ביותר בנוגע לניהול מיזוגים ורכישות בשוק. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה