שיווק ופרסום

GAME ON: לעומק התודעה זכה בתקציבי סוני ופלייסטיישן

משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם הצטרפותו של טל רביב כשותף והמשיך בגיוס 3 תקציבי פרסום
משה בנימין |  6
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין (צילום יח"צ)
תנופת הצמיחה של לעומק התודעה אינה פוסקת. משרד הפרסום ממשיך לצרף לשורותיו תקציבים חדשים והאחרון שבהם הוא תקציב משולב של סוני (Sony) וסוני פלייסטיישן  (Sony playstation) - בתום מכרז שבו התמודדו 3 משרדים - כך נודע לאייס. 
משרד הפרסום מציין חודש עמוס באירועים שהחל עם כניסתו של איש הקריאייטיב טל רביב כשותף והמשיך בגיוסם של 2 תקציבי פרסום: Bosch מקבוצת BSH שעליו התמודדו 6 משרדי פרסום וחברת ים סוף נדל"ן (Red Sea Group) של משפחת פפושדו, בנוסף לתקציבי סוני. 
יבואנית מוצרי סוני לישראל היא חברת "ישפאר מוצרי צריכה" שנוסדה ב-2006, כחברה משותפת ל"ישפאר הום טק" ו"ברימאג דיגיטל אייג'", על בסיס הפעילות של חברת "ישפאר הום טק" שנוסדה ב-1962. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי צריכה ואלקטרוניקה בידורית, וביניהם סוני בפורטפוליו שכולל מסכי טלוויזיה, מצלמות ואודיו נייד וביניהם גם את סוני פלייסטיישן שנחשבת לאחת מקונסולות המשחקים המצליחות בעולם, מאז השקתה בשנת 1995.
צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר: "אנחנו שמחים על בחירתנו במשרד הפרסום לעומק התודעה שמביא איתו ניסיון בינלאומי רחב. אנחנו משוכנעים שהשילוב בין האיכויות יוצאות הדופן של מוצרי סוני ועוצמת  המותג , עם היכולות המוכחות של משרד הפרסום לעומק התודעה, יחזקו עוד יותר את המותג סוני בישראל".
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "סוני הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם עם היסטוריה מפוארת, אנחנו שמחים על זכייתנו במכרז וגאים על הצטרפותו לארסנל המותגים הבינלאומיים של לעומק התודעה. לאחרונה המשרד צועד באסטרטגיית צמיחה ברורה מאוד, אשר שמה דגש על איכות ולא על כמות, בהיבט של גיוס לקוחות. סוני מצטרף לשורה נבחרת של מותגים אשר המשרד מטפל בהם ואנו נרגשים ושמחים מאוד עבורנו ועבורו".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אדירים
    דרור 11/2016/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 5.
    עבודה טובה ונסיון 'בינלאומי' מעולם לא היו הסיבה העיקרית לגובה ההצלחה בלעומק התודעה
    אחד שיודע 11/2016/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התמימות והילדותיות של הענף פשוט מדהימה..לא פלא שהלקוחות מתיחסים אליו כל כך בזלזול...
    סגור
  • 4.
    אל תשכחו רק.......
    אורי 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה משרד פרסום שנלחם בשיניים על כל תקציב, אבל מי שעושה את העבודה ,הברגים הקטנים שנשארים בלילה לעבוד הם אלה שצריך לתת להם את הקרדיט גם. גאים בכם ..
    סגור
  • 3.
    מדהים.כל הכבוד (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    שיחק אותה (ל"ת)
    טל רביב מלך 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בר אתה המלך (ל"ת)
    גיל 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור