שיווק ופרסום

לא קונדום או פוסטינור: זה היה קמפיין ל'מבנה'

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום True. כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות
משה בנימין |  17
האוטובוס הורוד (צילום יח"צ)
אוטובוס ורוד, שעטוף כולו מהגלגלים ועד לגג פרט לחלון של הנהג, עם כיתוב עצום בלבן שזועק: "הגבר שלך לא זכר?" הוא לא משהו שאפשר לפספס. היום נחשף שהאוטובוס הזה שרבים שיתפו את התמונה שלו בפייסבוק מסתובב ברחבי גוש דן בימים האחרונים - מקדם קמפיין של רשת מתחמי הקניות מבנה שתחילתו בטיזר הזה וסופו בתשובה שתעלה לאוויר במוצ"ש הקרוב בטלוויזיה וברשת.                   
מאחורי הקמפיין שנחשד כמהלך של מותג קונדומים כלשהו, או של חברת פוסטינור עומד משרד הפרסום True (לשעבר ברזני-לוי). כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות. 
מריה ברזני-קניגין, סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי ב-True: "מתחמי הקניות של מבנה מציעים חווית קניות נגישה, מהירה, זמינה, משתלמת ופשוטה. מנקודת המוצא הזו פיתחנו עבור המותג אסטרטגיה פרסומית חדשה, שתכליתה – פשוווווט פשוט פשוט, פשוט להגיע, פשוט להתמצא ופשוט לקנות". 


לדברי אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים בקבוצת מבנה: "אחת המטרות ששמנו לעצמנו במהלך הזה הוא לדבר בשפה חדשה, מרעננת ומבודלת מהמתחרים שלנו. במקום עוד חווית קניות גדולה מהחיים, אנחנו מדברים על השופינג שכולנו עושים כל הזמן - ואנחנו רוצים אותו בגובה העיניים, קליל וכייפי. הטיזר, מעבר ליצירת השיח וציפייה לפתרון, הכשיר את הקרקע לשינוי הטון האסטרטגי - פשוט, אמיתי, יומיומי וקליל". 
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    סרטון תגובת הנגד לפרסומת הסקסיסטית ביותר בזמן האחרון שעלה לרשת
    אלטו האנו 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=kEkadcoFC_U&t=0s
    סגור
  • 13.
    "במקום עוד חווית קניות אנחנו מדברים על שופינג" WTF
    מקלוהן 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו הנפיחות שלי נשמעות הגיוניות יותר
    סגור
  • 12.
    עשיתי משהו דומה בשנות ה-80,היום זה מביך
    בדימוס 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה זה הדבר הזה שהם מפרסמים?
    סגור
  • 11.
    מאיפה הנפיצו שם מטומטם כמו "מבנה"??? (ל"ת)
    נורא 12/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    ייצרתם עיניין וזאת המטרה!
    איה 12/2016/23
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כל הכבוד לרובי, מריה וכל הצוות
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    אלופים
    אהוד צלטנר 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    חבר'ה יצירתיים שהצליחו להפוך דבר משמים לחלוטין לנושא שיחה. כל הכבוד לכל הצוות ב true.
    סגור
  • 8.
    איףףףףף (ל"ת)
    XOX 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    אחרי כל זה, זה קמפיין לפאקינג קניון?!
    קיסר הקריאייטיב 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני לוקח את האריות שלי ועוזב לחו"ל אתם גרועים
    סגור
  • רגע מה רצית?
    אייל 12/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישיבת קריאטיב: טוב, המותג הוא קניונים. איזה נושא משעמם... בואו נעשה לו פרסומת משעממת שתתאים לערכי המותג! כזה?!
    סגור
  • 6.
    כלום ושום דבר עטופים בוורוד
    חמי 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חבל על הזמן, הכסף והאינטיליגנציה של מי שנחשף לזה
    סגור
  • 5.
    המשרד הכי כייפי בעולם הפרסום (ל"ת)
    אחת 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 4.
    אלופים
    שי 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    משרד שכיף לאהוב אותו וכיף לפרגן לו. רובי מקסים!
    סגור
  • 3.
    באמת התגעגעתי לשנות ה-90 (ל"ת)
    שושו 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    כבוווווד,כבוד,כבוד
    יוסי 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כבוד למשרד פרסום יצירתי! למנהלת שיווק קבוצתי תותחית ולאנשים שחושבים מחוץ לקופסא!
    סגור
  • לא, זה לא המנכ"ל כתב את זה.. מה פתאום (ל"ת)
    פיכס 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אם היית מכיר את המנכ״ל, היית יודע שהוא לא כתב את זה (ל"ת)
    רובי 12/2016/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    אחלה קמפיין לפוסטינור (ל"ת)
    כל הכבוד 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור