שיווק ופרסום
לא קונדום או פוסטינור: זה היה קמפיין ל'מבנה'
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום True. כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות
אוטובוס ורוד, שעטוף כולו מהגלגלים ועד לגג פרט לחלון של הנהג, עם כיתוב עצום בלבן שזועק: "הגבר שלך לא זכר?" הוא לא משהו שאפשר לפספס. היום נחשף שהאוטובוס הזה שרבים שיתפו את התמונה שלו בפייסבוק מסתובב ברחבי גוש דן בימים האחרונים - מקדם קמפיין של רשת מתחמי הקניות מבנה שתחילתו בטיזר הזה וסופו בתשובה שתעלה לאוויר במוצ"ש הקרוב בטלוויזיה וברשת.
מאחורי הקמפיין שנחשד כמהלך של מותג קונדומים כלשהו, או של חברת פוסטינור עומד משרד הפרסום True (לשעבר ברזני-לוי). כפל המשמעות הטמון במשפט מדבר על ה"זכר" שלא זכר לקנות מתנות לחג, ולכן חייב פתרון פשוט וזמין בכדי "לתקן" את הטעות.
מריה ברזני-קניגין, סמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי ב-True: "מתחמי הקניות של מבנה מציעים חווית קניות נגישה, מהירה, זמינה, משתלמת ופשוטה. מנקודת המוצא הזו פיתחנו עבור המותג אסטרטגיה פרסומית חדשה, שתכליתה – פשוווווט פשוט פשוט, פשוט להגיע, פשוט להתמצא ופשוט לקנות".
לדברי אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים בקבוצת מבנה: "אחת המטרות ששמנו לעצמנו במהלך הזה הוא לדבר בשפה חדשה, מרעננת ומבודלת מהמתחרים שלנו. במקום עוד חווית קניות גדולה מהחיים, אנחנו מדברים על השופינג שכולנו עושים כל הזמן - ואנחנו רוצים אותו בגובה העיניים, קליל וכייפי. הטיזר, מעבר ליצירת השיח וציפייה לפתרון, הכשיר את הקרקע לשינוי הטון האסטרטגי - פשוט, אמיתי, יומיומי וקליל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.סרטון תגובת הנגד לפרסומת הסקסיסטית ביותר בזמן האחרון שעלה לרשתאלטו האנו 12/2016/27הגב לתגובה זו0 0https://www.youtube.com/watch?v=kEkadcoFC_U&t=0sסגור
-
13."במקום עוד חווית קניות אנחנו מדברים על שופינג" WTFמקלוהן 12/2016/26הגב לתגובה זו1 0אפילו הנפיחות שלי נשמעות הגיוניות יותרסגור
-
12.עשיתי משהו דומה בשנות ה-80,היום זה מביךבדימוס 12/2016/26הגב לתגובה זו0 0ומה זה הדבר הזה שהם מפרסמים?סגור
-
11.מאיפה הנפיצו שם מטומטם כמו "מבנה"??? (ל"ת)נורא 12/2016/25הגב לתגובה זו2 0סגור
-
10.ייצרתם עיניין וזאת המטרה!איה 12/2016/23הגב לתגובה זו7 4כל הכבוד לרובי, מריה וכל הצוותסגור
- טען עוד
-
9.אלופיםאהוד צלטנר 12/2016/22הגב לתגובה זו8 4חבר'ה יצירתיים שהצליחו להפוך דבר משמים לחלוטין לנושא שיחה. כל הכבוד לכל הצוות ב true.סגור
-
8.איףףףףף (ל"ת)XOX 12/2016/22הגב לתגובה זו3 2סגור
-
7.אחרי כל זה, זה קמפיין לפאקינג קניון?!קיסר הקריאייטיב 12/2016/22הגב לתגובה זו3 2אני לוקח את האריות שלי ועוזב לחו"ל אתם גרועיםסגור
-
רגע מה רצית?אייל 12/2016/25הגב לתגובה זו0 0ישיבת קריאטיב: טוב, המותג הוא קניונים. איזה נושא משעמם... בואו נעשה לו פרסומת משעממת שתתאים לערכי המותג! כזה?!סגור
-
6.כלום ושום דבר עטופים בוורודחמי 12/2016/22הגב לתגובה זו2 2חבל על הזמן, הכסף והאינטיליגנציה של מי שנחשף לזהסגור
-
5.המשרד הכי כייפי בעולם הפרסום (ל"ת)אחת 12/2016/22הגב לתגובה זו6 2סגור
-
4.אלופיםשי 12/2016/22הגב לתגובה זו5 1משרד שכיף לאהוב אותו וכיף לפרגן לו. רובי מקסים!סגור
-
3.באמת התגעגעתי לשנות ה-90 (ל"ת)שושו 12/2016/22הגב לתגובה זו3 1סגור
-
2.כבוווווד,כבוד,כבודיוסי 12/2016/22הגב לתגובה זו8 6כבוד למשרד פרסום יצירתי! למנהלת שיווק קבוצתי תותחית ולאנשים שחושבים מחוץ לקופסא!סגור
-
לא, זה לא המנכ"ל כתב את זה.. מה פתאום (ל"ת)פיכס 12/2016/22הגב לתגובה זו4 1סגור
-
אם היית מכיר את המנכ״ל, היית יודע שהוא לא כתב את זה (ל"ת)רובי 12/2016/23הגב לתגובה זו3 2סגור
-
1.אחלה קמפיין לפוסטינור (ל"ת)כל הכבוד 12/2016/22הגב לתגובה זו6 5סגור