שיווק ופרסום

דו"ח חלש לג'נרל אלקטריק - המניה נופלת 2%

אלמוג עזר | 
עונת הדו"חות בניו יורק נמשכה היום עם פרסום של אחת מהחברות הגדולות שמצביעות על מומנטום הייצור בארה"ב - ג'נרל אלקטריק. דו"ח החברה הציג תמונה מעורבת כאשר ההכנסות היו נמוכות מצפי השוק, אך רווחי החברה תאמו את הצפי. בד בבד מניות החברה (סימול: GE) יורדות כעת במסחר בוול סטריט בשיעור של 2%. 
לעומת אשתקד, רווחיה הרבעונים של GE ירדו ברבעון הרביעי בשיעור של 45%, מרווח של 64 סנט למניה לכדי 39 סנט בלבד. אם כי בנטרול השפעות חד פעמיות, הרווח הנקי של ג'נרל אלקטריק מגיע לכדי 46 סנט למניה (תוצאת רווח שכאמור תואמת את צפי השוק).
בשורה העליונה, הכנסות החברה ירדו 2% לכדי 33.09 מיליארד דולר מ-33.89 מיליארד מהרבעון המקביל בשנה שעברה. צפי השוק עמד על 33.9 מיליארד דולר. החולשה בהכנסות על פי הדו"ח הייתה בתחומי האנרגיה המתחדשת, הנפט והגז ומכשור הבריאות והתחבורה. הדו"ח מציג נקודה חיובית שבה הזמנות עתידיות עלו בשיעור של 4%. 
ג'נרל אלקטריק פרסמה כי בשנת 2016 השיבה 30.5 מיליארד דולר למשקיעים. 22 מיליארד מתוכם שומשו לרכוש את מניות החברה מחדש (באייבק). שנה לאחור, המניה עלתה 11% בעוד מדד הדאו ג'ונס עלה בשיעור של 25%. {דאו ג'ונס}
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה