קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

היה שווה להישאר: אדלר זכה בתקציב עיריית תל אביב

המשרד יחליף את מקאן תל אביב שרבים העריכו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים לזכות, לאחר עשור שהחזיק בתקציב
 |  1
היה שווה להישאר: אדלר זכה בתקציב עיריית תל אביב
עיריית תל אביב, צילום: דוד שי
חצי שנה לאחר שיצא לדרכו, מכרז הפרסום של עיריית תל אביב הגיע לסיומו עם זכיית אדלר חומסקי בתקציב. המשרד יחליף את מקאן תל אביב שרבים העריכו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים לזכות, לאחר עשור שהחזיק בתקציב. אם ניתן ללמוד מכך משהו, הוא שלא תמיד ההערכות המוקדמות של המשרדים המנתחים את סיכוייהם, אכן עומדות בקנה אחד עם המציאות.
כזכור אדלר חומסקי ומקאן תל אביב היו שני המשרדים שנותרו במירוץ לתקציב לאחר שיהושע TBWA, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם פרשו או שוויתרו על הזכות להתקדם מקום אחד בדירוג המכרז לאחר פרישה של משרד אחר. על פי מסמך פנימי המדרג את הניקוד לו זכו המשרדים המתמודדים, מקאן תל אביב דורג במקום ה-1 ואחריו אדלר חומסקי, זאת בטרם השלב השלישי והאחרון שבו הוצגו הפרזנטציות בפני העירייה.

המכרז שכמעט כל המשרדים המובילים בענף הסתערו עליו, זכה לביקורת לאחר שהעירייה פירטה את תנאי הסף הדרושים להתמודדות. משרדי הפרסום זעמו על סעיף שדורש הוצאה של 2 מיליון שקלים בפייסבוק ב-2014, סעיף שלטענתם רק משרד אחד עומד בו - מקאן - מה שגם הגביר את חשדם כי הוא צפוי לזכות בסבירות גבוהה. עם זאת בעיריית תל אביב לא התעקשו יתר על המידה והגמישו את התנאים כדי לנטרל את ההתנגדויות במטרה להגיע למכרז רב משתתפים שיבטיח לה מחירים תחרותיים.

תקציב הפרסום של העירייה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים. המכרז הורכב מ-3 שלבים: עמידה בתנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר ופרזנטציה, בה היו צפויים להתמודד שלושת משרדי הפרסום שיקבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר בשני השלבים הראשונים. חלק הדיגיטל של פעילות הפרסום קיבל במכרז הנוכחי דגש נרחב כשהוא מהווה 40% מפרק הצעת המחיר.

ראש מינהל דוברות והסברה בעירייה, גידי שמרלינג: ״אנחנו שמחים על כך שרוב המשרדים הגדולים במדינה בחרו להתמודד למכרז אף שהתקציב שלנו נמוך באופן יחסי למגזר הפרטי. העבודה עם העיר תל אביב-יפו ומיתוגה בארץ ובעולם היא עבודה מאתגרת ששמה דגש רב על יצירתיות, מקוריות וחדשנות וזה מה שנדרש ממשרד הפרסום המלווה אותנו. בשנים האחרונות שמנו את מרכז הכובד על הפרסום הדיגיטלי והכיוון הזה רק ילך ויתחזק בשנים הבאות".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1 תגובות
1.
מכרז מיותר, לקוח מיותר
מה בדיוק עושה עיריית ת״א? מספיק להם סטודיו לעיצוב בשביל לעשות פוסטרים לאירועים שלהם. כל השאר זה שטויות. הסיבה שמשרדים רוצים את התקציב הזה זו הפוליטיקה שכרוכה בו והעובדה שהוא מגדיל באופן שקרי את המחזור ביפעת.
איילת | 07/02/2017 14:17
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
תקציבאי חסוי תל אביב שלח קו”ח
מנהל מכירות חסוי כל הארץ שלח קו”ח
מפיק חסוי המרכז שלח קו”ח
מנהל לקוחות פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מפיק אירועים פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה