שיווק ופרסום

בולטון מתרחב: מקים חטיבה לטיפול במגזר הדתי-לאומי

את החטיבה החדשה שתיקרא 'בראש סרוג BOPO' ותעסוק גם בדיגיטל, ינהל דורון ביינהורן, והיא תעסיק בשלב הראשון כ-5 עובדים, כולל תקציבאים, פלאנרית וסטודיו נפרדים
אלכסנדר כץ |  3
משרדי בולטון פוטנציאל (צילום אייס)
זולגים למגזרים נוספים. לאייס נודע כי משרד הפרסום החרדי בולטון פוטנציאל מתרחב, ומקים חטיבה נפרדת שייעודה - המגזר הדתי-לאומי. שם החטיבה, או התת-משרד יהיה 'בראש סרוג BOPO'.
החטיבה החדשה תציע שירותי 360 הכוללים תקציבאות, פלנינג, קריאייטיב, יח"צ ובנוסף תוקם בה מחלקה המתמחה בדיגיטל. היא תכלול בשלב הראשון כ-5 עובדים - בהם תקציבאים, פלאנרית וסטודיו נפרדים - בראשותו של דורון ביינהורן, אישיות דתית לאומית מעורבת ופעילה בציבור זה. ביינהורן מילא שורה של תפקידים בתחום השיווק והפרסום ופעיל בתחום הדיגיטל המגזרי. על החטיבה יפקח מנכ"ל בולטון שי חגואל
"אני שמח להצטרף למשפחת בולטון פוטנציאל שמובילה את הפרסום במגזר הדתי כבר שנים רבות", אומר דורון ביינהורן. "אני מאמין ששילוב של צוות מקצועי עם ניסיון, לצד הכלים החדשים שמאפשר לנו העולם הדיגיטלי, יאפשרו לנו להביא את לקוחותינו לצמיחה במגזר ייחודי זה".
בולטון פוטנציאל הוא משרד הפרסום הגדול במגזר החרדי. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום לשנת 2015, הוא טיפל בתקציבים בסך כ-20 מיליון שקלים, פי 2 מאלה שאחריו. המשרד מעסיק 30 עובדים. לפני מספר חודשים הצטרף אליו שותף חדש - הלל פרידמן, ולאחרונה המשרד עמד במוקד סערה במגזר החרדי, לאחר שהפיק קטלוג איקאה ייעודי למגזר נטול נשים, מה שהוביל להתנצלות של איקאה העולמית על המהלך. 
יו"ר בולטון פוטנציאל אברהם בריסק, מסר כי "כחברה המתמחה בפרסום לציבור הדתי שמה בולטון פוטנציאל דגש על מקצוענות ואיכות המבוססים על הבנה מעמיקה של קהל היעד, כשמטרתה היא מתן שירות מיטבי ללקוחות. מתוך השאיפה למצוינות אנו בבולטון פוטנציאל בוחנים את עצמנו באופן שוטף ותמיד שואפים לצעוד קדימה. לאור זאת, ולאחר ניתוח מעמיק, גיבשנו החלטה להקים משרד פרסום שיהווה נגזרת של בולטון פוטנציאל ויוביל את הפעילות התקשורתית הפונה אל הציבור הדתי לאומי. צעד זה יאפשר לנו למנף את המיקוד במגזרים הדתיים השונים. אנו בטוחים ש'בראש סרוג BOPO' יקבע סטנדרטים חדשים של שירות, ואיכות בעולם הפרסום הפונה למגזר הדתי לאומי ויוביל אותו לשיאים חדשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דתל
    עוד בועה שתפוצץ 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלאק מחלקה דת"ל.... מישהו שם כנראה בלחץ
    סגור
  • 1.
    הלך על המנכ"לית שעזבה שם ועוקצת לקוחות (ל"ת)
    ארז 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מהמנכ"לית שעזבה לא היתי קונה אפילו רכב משומש (ל"ת)
    לת 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור