שיווק ופרסום

5 פינליסטים ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה ברומא

שלב ההכרזה על הזוכים יתקיים מחר (יום ב') כאשר הנציגים מישראל מהווים 26% מסך כל הפינליסטים של פרוקטר אנד גמבל העולמית. בין העבודות, 3 מועמדויות למותג השמפו הד אנד שולדרס ו-2 מועמדויות למותג הכביסה אריאל
משה בנימין | 
הד אנד שולדרס (צילום יח"צ)
שנה לאחר שגרפו את פרס הכסף בפסטיבל המדיה ברומא ומשם המשיכו לזכייה באריה זהב בפסטיבל קאן, פרוקטר אנד גמבל ישראל ממשיכים את המומנטום עם הישג מרשים: 5 פינליסטים בפסטיבל המדיה ברומא.
שלב ההכרזה על הזוכים יתקיים מחר (יום ב') כאשר הנציגים מישראל מהווים 26% מסך כל הפינליסטים של פרוקטר אנד גמבל העולמית. בין העבודות, 3 מועמדויות למותג השמפו הד אנד שולדרס ו-2 מועמדויות למותג הכביסה אריאל.
המועמדויות של מותג השמפו 'הד אנד שולדרס' בקטגוריות real time / best engagement / best sponsorship / best מגיעות בעקבות מהלך השת"פ המקורי עם קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. מדובר  למעשה ב-2 קמפיינים מקבילים שהראשון שבהם, מוגדר על ידי P&G ישראל כ"ניסוי הקשקשים הגדול בעולם".
המהלך התבסס על התובנה כי בממוצע  ל-1 מתוך 2  גברים יש קשקשים אך מרביתם אינם מודעים לכך. במהלך משחקה של מכבי באולם הביתי יד אליהו חולקו לקהל ביציעים כובעים כאשר בתוכם הוסתרו סטריפים דביקים הנצמדים לשיער ומאפשרים לזהות בקלות באם לחובש הכובע יש קשקשים. במהלך ההפסקה נעשתה פעילות אינטראקטיבית עם הקהל שבדק בעצמו את הנושא.
מאחורי הרעיון למהלך עומד גבי אטל, מי שהיה בעבר מנכ"ל זניט מדיה שטיפלה בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל. לאחר פרישתו של אטל, חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי - מדיה קום - זכתה במכרז על תקציב המדיה של פרוקטר שהועבר אליה. אטל מנגד המשיך בפעילות עצמאית והחל לשב בעבודתו יותר ויותר מהלכים קריאייטיבים תחת החברה שהקים Why Worry ובשיתוף פעולה שלא היה אפשרי לפני כן, הוציא את המהלך לפועל יחד עם מדיה קום. 
הפרויקט השני מאחוריו עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הוא NEW HEAD COACH במסגרת קטגוריית ה-Real time marketing כאשר הקבוצה שחווה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה נאלצה להחליף מאמן. הקמפיין הציג את ה-coach ה"חדש" של מכבי, שמאמין ששיער בריא מקשקשים  הוא חלק בלתי נפרד מהכנת הספורטאים למשחק.
למותג הכביסה אריאל מבית פרוקטר ישראל 2 מועמדויות בפסטיבל - לפעילות "חולצה עוברת - כמו חדש" שנעשתה במגזר החרדי, בקטגוריות  best engagement / best targeted.
כמקובל במגזר החרדי, מדובר בקמפיין פרסום, שטח ויח"צ שהתבסס על התובנה כי במגזר החרדי נהוג להעביר בגדים מילד לילד, אך תוך הקפדה ושמירה על ניקיונו ואיכותו של הבגד.  תלבושת בתי הספר במגזר כוללת לרוב חולצה מכופתרת איכותית ויקרה ולכן החשיבות המוגברת בשמירה על הבגד לאורך זמן. מותג הכביסה אריאל שמנכס לעצמו את הערך של "נקי כמו חדש" ושמירה על הבגד לאורך זמן ערך את פעילות כביסת מדי בתי ספר, הגדולה ביותר בארץ.  לצד פעילות אינטראקטיבית מול התלמידות ומשפחותיהן נאספו, כובסו וחולקו מחדש כ-10 אלף חולצות מדי בית ספר.
מאחורי מהלך זה עמדה מיכל בר-טל, מנהלת חטיבת המגזרים של משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי, משרד יחסי הציבור של פרוקטר אנד גמבל ישראל, יחד עם חברת רכש המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי. 
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל אמר לאייס: "בשנה שעברה, מותג הד אנד שולדרס זכה בתחרות זו עם פרויקט "100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים"  ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדלית זהב. זה בהחלט מרגש שאנחנו מתחילים לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה, מעין סדנא ליצירה מקורית, הנותנת הרבה גאווה לפרסום ולשווק הישראלי. גם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי יהיה מנבא מבורך גם לפסטיבל קאן". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה