שיווק ופרסום

Leaders מייצאת לחו"ל: תפתח נציגויות ב-4 ערים באירופה

פתיחת הסניפים בשיתוף פעולה עם משרדי פרסום מקומיים תאפשר לחברה פעילות בשווקי ספרד, פורטוגל, הולנד, איטליה וסקנדינביה. על פי נתוני Leaders, מחזור שיתוף הפעולה מוערך בכ-5 מיליון דולר
משה בנימין |  1
ערן ניזרי (צילום יח"צ)
סוכנות המשפיענים Leaders בבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי בית קונספטים עושה צעד משמעותי קדימה עם פתחת נציגויות ב-4 ערים באירופה: מילאנו, ברצלונה, קופנהאגן ואמסטרדם.  
מהסניף בברצלונה צפויה Leaders לפעול בשוק הספרדי והפורטוגלי. הסניף בקופנהאגן, יהיה אחראי על כל השוק הסקנדינבי ובאמסטרדם-הולנד. מלבד הנציגות בקופנהגן, כל הנציגויות נפתחו בתוך משרדי פרסום מקומיים, מה שמעניק לחברה חדירה קלה יותר לשוק באמצעות נקודת הפתיחה המחברת את החברה ללקוחות המשרדים. על פי נתוני Leaders, מחזור שיתוף הפעולה מוערך בכ-5 מיליון דולר.
מספר המשפיענים המיוצגים בכל מדינה עומד על עשרות אלפים, כאשר באיטליה מייצגים Leaders כ-15,000 אלף בעלי  פרופיל באינסטגרם, בספרד בפורטוגל מספר המיוצגים עומד על כ-10,000 משפיענים ובגזרה הסקנדינבית עומד מספר המיוצגים על כ-13,500 מיוצגים אשר להם מיליוני עוקבים.
"Leaders הציגה בשנה האחרונה צמיחה גדולה בשל השקעות בצד הטכנולוגי של ניהול משפיעני רשת" אומר נזרי מנכ"ל החברה. "הדבר בא לידי ביטוי בביקוש של שוק הפרסום לטכנולוגיה שפיתחנו. תחום הפרסום ברשתות החברתיות מבוסס ברובו על אינטואיציות ותחושות בטן של המפרסמים, פיתחנו את הגוגל של מובילי הדעה ואנו יודעים למפות, לזהות ולאמוד את השפעתם של האנשים הנעקבים ביותר בפייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, טוויטר ופינטרסט. המערכת שלנו יודעת לזהות מי יהיה כוכב הרשת הבא ולהצמיד אותו למותג הרלוונטי עוד לפני שהמתחרים שלו יצודו אותו". 
Leaders הוקמה בשנת 2009 והיא פועלת כסוכנות טכנולוגית המייצגת אלפי משפיעני רשת בארץ ובעולם. בראש הסוכנות עומדים המייסד והמנכ"ל ערן ניזרי ושותפו יונתן עראמי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי נגד מי מה זה בכלל? (ל"ת)
    מה נסגר? 08/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור