פרסום ושיווק

אחרי שעזב את m&c saatchi: תקציב דלק עובר לראובני

לאחרונה פורסם באייס כי חברת דלק מחפשת משרד פרסום שיחליף את סאצ'י, לאחר שכבר נפרד ממשרד היח"צ דבי תקשורת לטובת רני רהב
משה בנימין |  2
סדרת הפרסומות החדשה לרשת הנוחות מנטה (צילום מסך)
משרד הפרסום ראובני פרידן קיבל את תקציב דלק - כך נודע לאייס. מדובר על תקציב הכולל את חנויות מנטה וקפה ג'ו, ועל פי יפעת בקרת פרסום, עמד בשנת 2016 על כ-20 מיליון שקלים במחירי מחירון, שהם כ-5 מיליון שקלים בפועל. 
דלק עבדה עד כה עם ממשרד הפרסום m&c saatchi תל אביב. עזיבתם את סאצ'י - כפי שנחשף לאחרונה באייס, משלים את הפרידה ממשרד יחסי הציבור דבי תקשורת ועשוי גם להמשיך לפרידה מחברת הסושיאל/דיגיטל שליוותה את דלק מנטה ב-5 השנים האחרונות דבי&רון, למרות שזו טרם קיבלה הודעה רשמית על כך.
הטריגר לניקוי השולחן בקבוצת דלק נלחץ עוד בתחילת השנה אז התפטר מתפקידו המנכ"ל הקודם שמואל אנצ'ל והוחלף באסתר אלדן שבתוך מספר חודשים החליטה לפתוח דף חדש בכל הנוגע למערך התקשורתי: פרסום, סושיאל ויח"צ. בגזרת היח"צ כבר הוחלט להעביר את התיק לידיו של רני רהב
בשבועות האחרונים ביצעו בדלק חיפוש אחר אחר משרד הפרסום שיחליף את m&c saatchi ובמסגרת זו התקיים סבב פגישות עם כ-3 משרדים שהציגו בפני החברה מצגת היכרות כללית על יכולות המשרד. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השבוע שנה חדשה בפתח
    יואב 21/09/2017 17:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מגיב 1 הזדמנות טובה למצוא לך חיים ולהתחיל לחיות אותם. מרמור עושה קמטים.
    סגור
  • 1.
    ישיבת קריאייטיב ראשונה בראובני
    דבר המפרסם 20/09/2017 23:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ״טוב חברים, לקוח חדש. בואו נחשוב על רעיון קריאיטיבי, חדשני, מהפכני ומקורי. - נלהק סלב פרחה ונכתוב לה תסריט בינוני? - בום. פיצחת״.
    סגור