שיווק ופרסום

תסתכלו לו בעיניים: סמל הנכה הוחלף לאנשים אמיתיים בקמפיין

במטרה לגרום לציבור הנהגים להבין את הצורך של הנכים בחנייה הוחלפו השלטים האייקוניים המוכרים בשלטים דומים אך במקום האיור של כסא הגלגלים שולבה תמונה אמיתית של נכה על כסא גלגלים
משה בנימין | 
נגישות ישראל. אנשים, לא סמלים (צילום יח"צ)
עמותת נגישות ישראל המקדמת בפעילותה נושאים שקשורים לנגישות עבור אנשים בעלי מוגבלות (תחבורה, חניות ועוד) וכן פועלת בתחומי העסקת אנשים בעלי מוגבלות יוצאת בקמפיין חדש, פרו בונו, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט למען העלאת מודעות לחשיבותן של חניות הנכים.
לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ב-3 בדצמבר, יעלה קמפיין בשם "אנשים. לא סמלים". PEPOLE. NOT SYMBOLS, שיתכתב בדרך יצירתית עם סמל חניית הנכים האוניברסלי המוכר. במטרה לגרום לציבור הנהגים והנהגות להזדהות ולהבין את הצורך של הנכים בחנייה הוחלפו השלטים האייקוניים המוכרים בשלטים דומים אך במקום האיור של כסא הגלגלים שולבה תמונה אמיתית של נכה על כסא גלגלים.



לקראת הקמפיין ערכו העמותה ומשרד הפרסום יום צילומים שבו צולמו 54 אנשים עם מוגבלות על כיסא גלגלים לבן, לבושים בבגדים לבנים, על מנת לדמות את הסמל ככל האפשר. ביממה האחרונה הודבקו תמונות אלו על אלפי תמרורי חניית נכים בעשרות ערים שונות בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה