קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

תסתכלו לו בעיניים: סמל הנכה הוחלף לאנשים אמיתיים בקמפיין

במטרה לגרום לציבור הנהגים להבין את הצורך של הנכים בחנייה הוחלפו השלטים האייקוניים המוכרים בשלטים דומים אך במקום האיור של כסא הגלגלים שולבה תמונה אמיתית של נכה על כסא גלגלים
 |  0
תסתכלו לו בעיניים: סמל הנכה הוחלף לאנשים אמיתיים בקמפיין
נגישות ישראל. אנשים, לא סמלים, צילום: יח"צ
עמותת נגישות ישראל המקדמת בפעילותה נושאים שקשורים לנגישות עבור אנשים בעלי מוגבלות (תחבורה, חניות ועוד) וכן פועלת בתחומי העסקת אנשים בעלי מוגבלות יוצאת בקמפיין חדש, פרו בונו, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט למען העלאת מודעות לחשיבותן של חניות הנכים.
לקראת יום הנכה הבינלאומי שיחול ב-3 בדצמבר, יעלה קמפיין בשם "אנשים. לא סמלים". PEPOLE. NOT SYMBOLS, שיתכתב בדרך יצירתית עם סמל חניית הנכים האוניברסלי המוכר. במטרה לגרום לציבור הנהגים והנהגות להזדהות ולהבין את הצורך של הנכים בחנייה הוחלפו השלטים האייקוניים המוכרים בשלטים דומים אך במקום האיור של כסא הגלגלים שולבה תמונה אמיתית של נכה על כסא גלגלים.










לקראת הקמפיין ערכו העמותה ומשרד הפרסום יום צילומים שבו צולמו 54 אנשים עם מוגבלות על כיסא גלגלים לבן, לבושים בבגדים לבנים, על מנת לדמות את הסמל ככל האפשר. ביממה האחרונה הודבקו תמונות אלו על אלפי תמרורי חניית נכים בעשרות ערים שונות בישראל.





הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
מנהל לקוחות בכיר קבוצת הארץ המרכז שלח קו”ח
מנהל מכירות קבוצת הארץ המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מפיק סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת אייקון אסטר... המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה