שיווק ופרסום
תיכנס כבר לקבינה, וניסע: תקציב ISUZU משאיות לחברון זלצמן
לאחר פגישות עם משרדי פרסום, היבואנית בחרה בחברון זלצמן לאחר שטופלה ע"י פיגמנט. תקציב הפרסום הריאלי שלה עומד על 6 מיליון ש', ועפ"י הערכות נתח נכבד מופנה לדיגיטל
תקציב הפרסום של יוניברסל משאיות ישראל UTI עובר למשרד חברון זלצמן - כך נודע לאייס. יוניברסל משאיות ישראל UT משווקת את האוטובוסים והמשאיות של המותג איסוזו בישראל.
איסוזו היא יצרנית המשאיות הגדולה ביפן ואחת הגדולות בעולם, ובישראל נחשבת למובילה בקטגורייה. ל-UTI מערך שירות עם יותר מ-20 מרכזי שירות ברחבי הארץ ובקרוב יושק מרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה מעוין שורק.
עד כה טופל התקציב על ידי משרד פיגמנט. היבואנית קיימה בתקופה האחרונה פגישות עם מספר משרדי פרסום ובחרה בחברון זלצמן, שבעולם ההיסעים והרכב מטפל גם בקבוצת באדג'ט. תקציב הפרסום למשאיות והאוטובוסים של איסוזו עמד בשנה האחרונה על כ-6 מיליון שקלים במחיר ריאלי על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. על פי הערכות חלק נכבד מהתקציב מופנה לפעילות דיגיטלית.
מנהל שיווק יוניברסל משאיות ישראל רועי בר-חן, אישר את הפרטים ומסר: "״עולם השיווק בתחום שלנו עובר מהפכה בשנים האחרונות והפעילות ברובה עוברת להיות דיגיטלית ומתוחכמת יותר ויותר. אנחנו שואפים להמשיך והוביל את הענף בכל התחומים. כחלק מההיערכות ומהיעדים שלנו ל-2018, אנחנו שמחים שבחרנו באנשים של חברון זלצמן להיות השותפים שלנו לדרך".
דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "אנחנו נרגשים לקבל למשפחה שלנו את המותג המוביל - איסוזו משאיות ואוטובוסים, ולשתף פעולה עם צוות השיווק המוכשר שלו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.משרד של אלופים - מאוד גאה בכם (ל"ת)יהודה 12/2017/19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.משרד מעולה. בהצלחה! (ל"ת)אהוד 12/2017/18הגב לתגובה זו2 0סגור