שיווק ופרסום

בלי לראות: טויוטה מלווה גולשת במהלך אינסטגרם מקורי

חשבון האינסטגרם בשם @seelikemenna  מציג לעוקביה של הגולשת סרטונים שמדמים את מה שרואה הגולשת באמצעות פילטר ייחודי שתוכנן בעזרת אופטומטריסט

משה בנימין |  1
לראות בלי לראות. טויוטה (צילום יח"צ)
אירועי ספורט גדולים ומתוקשרים היו מאז ומתמיד פלטפורמה מועדפת עבור מותגים מסחריים ומשחקי החורף בדרום קוריאה אינם שונים. מי שתופס את הכותרות בימים האחרונים הוא מותג הרכב TOYOTA שהשיק עמוד אינסטגרם המלווה את גולשת הסקי מנה פיצפטריק (Menna Fitzpatrick)
עם זאת המהלך של טויוטה שונה בכך שמדובר במשחקים הפרה-אולימפיים שבהם מתחרה פיצפטריק, גולשת סקי וולשית, ועיוורת. הבחירה באינסטגרם אינה מקרית ונועדה לנצל את האימפקט של הפלטפורמה הויזואלית כדי להראות את נקודת המבט של הגולשת שנכותה מאפשרת לה ראייה ברמה של 3% בלבד.
חשבון האינסטגרם בשם @seelikemenna  מציג לעוקביה של הגולשת סרטונים שמדמים את מה שרואה הגולשת באמצעות פילטר ייחודי שתוכנן בעזרת אופטומטריסט.  הצופים נחשפים בפעם הראשונה לאתגר המקצועי העצום שניצב בפני ספורטאים פארה-אולימפיים, בגלישת סקי במהירויות שיא. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום סאצ'י LA ובין חברי הצוות שעבדו על המהלך נמנה גם דניאל ברק הישראלי, לשעבר במקאן תל אביב. המהלך בגזרת הסושיאל הוא חלק מקמפיין רוחבי של TOYOTA שהחל בסופרבול והמשיך למשחקים האולימפיים תחת הכותרת Start Your Impossible.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה מאוד (ל"ת)
    נמרוד 02/2018/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור