שיווק ופרסום

כוכבי על: צפו בקמפיין החברתי בהשתתפות הורים של סלבס

האמהות של גל גדות וסטטיק: ארגון לתת יוצא בקמפיין באמצעות באומן בר ריבנאי, בו הורים של מפורסמים קוראים להם לתרום ארוחות לפסח במקום להביא להם מתנות. צפו
כתבי אייס |  2
אמא של גל גדות בקמפיין של 'לתת' לפסח (צילום מסך)
במסגרת פעילות ארגון לתת לצמצום העוני בקרב אוכלוסיות מוחלשות, גם לקראת חג הפסח הקרוב מופק קמפיין פרסומי, עבור הארגון שמסייע למשפחות נזקקות באמצעות חבילות מזון שיאפשרו להן לחגוג את החג.
כחלק מהפעילות למען משפחות נזקקות ועידוד התרומות, יצא ארגון לתת לקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשתתפות הורים של סלבריטאים שפונים ישירות לילדיהם המפורסמים ומבקשים מהם לא לקנות להם החג הזה מתנה. ההורים קוראים בחג הזה לוותר על מתנה ולתרום במקומה ארוחת חג, תחת המסר: "לתת ארוחה במתנה - בעבור עשרות אלפי משפחות  המתנה הכי טובה לחג היא ארוחה. במקום לקנות מתנה שאף אחד לא צריך, תורמים ארוחה למי שצריך אותה באמת".
המסר הוא שבכל שנה בפסח אנחנו מתארחים בחג אצל ההורים שלנו, הדודים, החמות והגיסות וקונים מתנות חג שהן לרוב קצת מיותרות...אבל בחג הזה- שמים לזה סוף!
בין ההורים אפשר למצוא את אמה של גל גדות, האמא של סטטיק, וגם האימהות של שי מיקה, מור סילבר, טל מוסרי ואבא של רותם כהן שהצטלמו לסרטונים בהם פונים ישירות לילדיהם.
 אמא של גל גדות
 אמא של סטטיק
שוויה של ארוחת חג הוא 60 שקלים וכל אחד יכול לקראת הפסח הזה לעשות מעשה טוב ולדאוג שמשפחות שאין להן יכולת לחגוג. רכישת הארוחה עבור משפחות נזקקות מתבצעת דרך העברת תרומה באמצעות אתר ארגון לתת  או בטלפון 6833*. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לתרום
    ערן 03/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, עכשיו צריך לתרום
    סגור
  • 1.
    חמודדדד
    רננה 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא חמוד לאללה
    סגור