שיווק ופרסום

לזה חיכינו: 7 פיינליסטים לאדלר, מדיה קום ושטרן אריאלי סער

כל הפיינליסטים של קבוצת אדלר, פרט לאחר, עבור מהלכים למותגים פיירי וג'ילט של פרוקטר אנד גמבל. המהלך הנוסף הוא עבור בית השנטי השיג גם הוא שורטליסט
משה בנימין |  2
קאן ליונס. יוני 2018 (צילום פסטיבל קאן)
בוקר יומו הרביעי של פסטיבל קאן ליונס נפתח בסערה עבור הנציגים מישראל. לאחר הזכייה באריה ברונזה של ליאו ברנט אמש, משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם חברת המדיה שלו מדיה קום ומשרד היח"צ שטרן אריאלי מביאים יחד 7 פיינליסטים ב-2 קטגוריות: PR ו-MEDIA - כולם עבור מהלכים לחברת פרוקטר אנד גמבל
בקטגוריית המדיה, חברת רכש המדיה מדיה קום וחברת היח"צ שטרן אריאלי שמדי שנה כובשים את לבבות השופטים עם מהלכי מדיה-פרסום שיצאו לפועל במגזר החרדי עושים זאת שוב עם שני שורטליסטים. המהלך I Dont Roll On Shabbos עולה לשלב הגמר בתת הקטגורייה FMCG. אותו המהלך עלה לשלב הגמר גם בתת הקטגוריה "מהלכים מצטיינים בתובנות מדיה". 
 
עוד במדיה. משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם מדיה קום עולה לשלב הגמר עם 3 שורטליסטים, שניים עבור מהלך ה-Baby Face ל-Gillette ועוד אחד נוסף עבור המהלך ל-Fairy - "המדיח שלפני המדיח". בקטגוריית ה-PR אדלר מצרף שני שורטליסטים נוספים אחד ל-Fairy ועוד אחד נוסף לבית השנטי עבור מהלך תערוכת התמונות "אם זה היה הילד שלך?".
 
נכון לעכשיו, בסיכום 4 ימים ורגע לפני שהפסטיבל יינעל, הנציגים מישראל רושמים 8 שורטליסטים ואריה אחד. בטקס הפרסים שבו יוכרזו הזוכים בקטגוריות המדיה וה-PR נדע האם יתווסף לרשימה זו אריה נוסף שיחזור הביתה עם קבוצת אדלר חומסקי. 7 הפיינליסטים של היום הגיעו מתוך 57 הגשות ל-7 קטגוריות שלכולן הוגשו עבודות מישראל פרט לאחת - Creative Data. 
למדיה הוגשו 22 עבודות מישראל (שנייה רק לפרינט שאליה הוגשו 24 עם אפס שורטליסטים), ל-PR הוגשו 13 עבודות מישראל, לדיירקט 10, לסושיאל ומשפחיענים 3 ולפרודוקט דיזיין 1. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבר לא פוגע...פעם היה מביא שורטליסטים בערימות (ל"ת)
    מה קורה עם גדעון 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קרדיט למי שמגיע -
    קרדיט 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדיה-קום הכח מאחור עם גלעד קט ושימי המיאס האלופים שעושים שם את ההובלה (והיצירה) ! תותחים אמיתיים. בהצלחה בהמשך !
    סגור