שיווק ופרסום

אחרי שהמדיה עברה לזניט: תקציב 'נספרסו' ב'ליאו ברנט'

תקציב נספרסו עומד על כ-20 מיליון שקל, אך המעורבות בפועל של משרד הפרסום המטפל נמוכה מכיוון שרובה היא למעשה אדפטציה למהלכים הבינלאומיים של החברה
משה בנימין | 
ג'ורג' קלוני. נספרסו (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חודשים ספורים לאחר העברת תקציב המדיה של מותג הקפה הבינלאומי נספרסו מחברת המדיה יוניברסל מקאן לחברת המדיה זניט, תקציב הקריאייטיב יעבור לידיו של משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל שבו כלולה גם חברת המדיה זניט - כך נודע לאייס.
תקציב פעילות הפרסום של נספרסו עומד על כ-20 מיליון שקלים, אך המעורבות בפועל של משרד הפרסום המטפל בתקציב היא נמוכה מכיוון שרובה היא למעשה אדפטציה למהלכי הפרסום הבינלאומיים של החברה, בהם מככב הפרזנטור ג'ורג' קלוני. עם זאת, מפעם לפעם החברה מוציאה לפועל יוזמות פרסום לוקאליות ואלו יופקדו בידי 'ליאו ברנט' לצד פעילות ה-BTL והגרפיקה. 
על פי יפעת בקרת פרסום, תמהיל המדיה של נספרסו במהלך 2018 הורכב מ-57% פעילות בטלוויזיה, 10% בדיגיטל ו-19% בעיתונות. 
 אדפטציות מחו"ל. הפרסומת האחרונה של נספרסו שעלתה בישראל

בקבוצת פובליסיס ישראל פועלים גם באומן בר ריבנאי וגליקמן שמיר סמסונוב שעל פניו היו יכולים לשמש גם כן כחלופות עבור 'נספרסו', אך בשני המשרדים יש עסקים שמתנגשים בפעילות נספרסו. בבאומן מדובר בפעילות הקפה הענפה של שטראוס שכוללת את הקפסולות של עלית, את מותג הפלטינום, הקפה הטורקי, הנמס, בינז - המותג החדש ועוד. בגליקמן התקציב החוסם הוא של מותגי הקפה של אסם שכוללים את NESCAFÉ Taster’s Choice ועוד. למרות זאת, ליאו ברנט הוא לא ברירת מחדל עבור נספרסו שהיתה יכולה באותה המידה לבחור לעבוד עם משרד שאינו נכלל בקבוצת פובליסיס כפי שעשתה בעבר במודל של הפרדת מדיה וקריאייטיב. 
במשרד הפרסום ליאו ברנט אישרו את פרטי הידיעה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה