שיווק ופרסום

קבוצת קו מנחה השיקה אתר חדש ל"כל מס" מבית חשבים

כל מס הינו האתר המוביל בקרב אנשי מיסוי ואנשי כספים וכולל מאגר מידע בתחום המיסים, מחשבונים, ניהול ספרים וגישה ישירה לצוות מומחים גדול מקצועי ומיומן. כל מס יצא עם אתר חדש הכולל עיצוב משודרג, ניווט קל ונוח ומהירות טעינה גבוהה

מערכת Bizportal |  1
התחברות לאתר אינטרנט (צילום Istock)
קבוצת קו מנחה מדווחת כי עלה לאוויר האתר החדש של "כל מס", אתר המיסים הראשון ברשת הפעיל מזה כשני עשורים, אשר רכש לעצמו קהל נאמן הודות למידע המקצועי והמהימן, המתפרסם באתר מידי יום על ידי מומחי המס המובילים בישראל של מערכת 'כל מס'.
מערכת כל מס מספקת תשובות מקצועיות לעשרות אלפי אנשי מיסוי, המעניקות ידע וביטחון מקצועי בהתמודדות מול רשויות המס השונות. בזכות הניסיון והידע הנצבר לאורך שנות פעילותה של מערכת 'כל מס', נהנים כיום אנשי המיסוי ממאגר ייחודי, הגדול בישראל, הכולל עשרות אלפי מאמרים ופרשנויות, פסקי דין, חוזרים ומסמכים מקצועיים רבים אשר חוסכים זמן יקר באיתור המידע הנדרש ובפתרון סוגיות מקצועיות רבות, הצצות מידי יום בעולמו של איש המיסוי.
פורמט האתר החדש, יחזק עוד יותר את מעמדו כאתר המסים המוביל בישראל. 'כל מס' יהיה נעים יותר לגלישה. העיצוב החדש כולל שינוי משמעותי בצבעי האתר ועמוד הבית עבר שדרוג משמעותי. מלבד הנראות, הדפים הפכו מהירים יותר וקלים יותר לניווט תוך שמירה על השפה העסקית-מקצועית של האתר, כחלק ממחשבה על חווית גלישה מיטבית והתאמה לעידן החדש וקו כללי נקי יותר.
השדרוג הנוכחי מהווה יריית פתיחה לקראת שדרוגים נוספים הצפויים בסל המוצרים הכולל של חברת חשבים, שהנה החברה הגדולה ביותר בישראל לאספקת מידע עסקי לעוסקים בעולם הפיננסי ובעולם המשפט.
סמנכ"ל המוצרים של חברת חשבים ה.פ.ס מידע עסקי, גיא מיפנו, מוסר: "בשנה הקרובה נפעל להוספת כלים חדשניים ומתוחכמים נוספים בעולמם של אנשי הכספים, תוך עמידה בלתי מתפשרת, בסטנדרט מקצועי גבוה כנדרש בעולמות הפיננסיים והמשפטיים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר פצצה
    לקוח מרוצה 05/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה חשבון שנעזר המון בכל מס, האתר מציג מגוון רחב של סוגיות ופתרונות, צוות המומחים של מעולה!!! מסייעים לי הרבה
    סגור