שיווק ופרסום

שואגים בקאן: עוד 6 פיינליסטים למקאן, 2 לליאו, גפן ואדלר עם 1

הריצה המרשימה של מקאן ממשיכה עם פיינליסטים נוספים ב-3 קטגוריות נוספות. שקית המגבת של גפן טים לדוריטוס ומהלך בירה אלכסנדר מעוטף עזה של ליאו ברנט נכנסים רשמית לתחרות
משה בנימין |  5
קאן ליונס 2019 (צילום מריאן בראנלי)
הבוקר שאחרי ההישג הגדול של מקאן תל אביב, שזכה בגראנד פרי ו-2 פרסי זהב בקטגוריית ה-Health & Wellness ממשיך לספק רגעים של נחת לנציגים הישראלים בקאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה בעולם שמרכזת אליה את העוסקים בתחום מ-100 מדינות מסביב לעולם. הבוקר התבשרו ליאו ברנט, גפן טים ואדלר חומסקי על פיינליסטים במספר קטגוריות כשמעל כולם, מקאן תל אביב עם 6 פיינליסטים נוספים. 
רשימות השורטליסט של העבודות המעפילות לשלב הגמר שבו יתחרו על פרס האריה הנכסף - ארד, כסף, זהב וגראנד פרי (וגם ייתכן שיישארו ללא זכייה, ברמת פיינליסט בלבד) פורסמו היום (יום ג') במגוון קטגוריות: משפיענים, PR, קריאייטיב דאטה, דיירקט, מדיה ואסטרטגיה קריאייטיבית. 
ולהלן התוצאות: מקאן תל אביב ממשיך את הריצה המופלאה עם מהלך איקאה ThisAbles וגורף 6 פיינליסטים: 3 בקטגוריית הדיירקט, 2 באסטרטגיה קריאייטיבית ופיינליסט נוסף בקטגוריית ה-PR. ההצלחה של מקאן במהלך איקאה ראויה להערכה לא רק בזכות העובדה שבאמתחתה יש כבר 16 פיינליסטים אלא גם בזכות הפיזור המאוזן על שלל הקטגוריות השונות. 
ליאו ברנט נכנס לתחרות השנה עם 2 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, בקטגוריית ה-PR ובקטגוריית הדיירקט.

בירה אלכסנדר. הצגת העבודות בפסטיבל
 בירה אלכסנדר. סרטון המהלך

גפן טים, סוכנות החדשנות של ערן גפן שנרכשה לאחרונה על ידי WIX רושמת פיינליסט בקטגוריית הדיירקט עבור מהלך שקית המגבת לדוריטוס ואדלר חומסקי/מדיה קום מצרף פיינליסט  נוסף לרשימה עבור מהלך החלפת הכיפות להד אנד שולדרס של פרוקטר אנד גמבל.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו מכיר את מאחורי הקלעים של קמפיין איקאה?
    אייל 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המהלך של איקאה מרשים ומעורר השראה. מעניין אותי עד כמה משרד הפרסום הוא היוזם והמוביל של הפרויקט או שמקאן רוכב על המהלך כדי לגרוף פרסים בקאן... אם מדובר ביוזמה של המשרד אז מגיע להם שאפו גדול.
    סגור
  • מקאן
    סיוון 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד הפרסום הוא לגמרי היוזם והמוציא לפועל של המהלך. אלדר- הבחור שבסרט- הוא עובד של מקאן וכל הרעיון התחיל ממנו
    סגור
  • כל הקרדיט למקאן קצה לקצה (ל"ת)
    יודע 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שייך למקאן. רעיון של אלדר האחד והיחיד (ל"ת)
    מכיר מקרוב 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אז אני מסיר בפניהם את הכובע. מהלך מדהים (ל"ת)
    אייל 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור