שיווק ופרסום

אשטרום ודן מכרו שלוש קומות בפרויקט BBC בבני ברק תמורת 50 מיליון שקל

החברות קו מנחה ויפעת רכשו שטחים בהיקף כולל של כ-4,500 מ"ר. הפרויקט יכלול שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות שישמשו למשרדים ומסחר והשלמתו צפויה בשנת 2022
מורן ישעיהו | 
רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום (צילום ישראל הדרי)
קבוצת אשטרום נכסים וחברת דן תחבורה מודיעות על חתימת הסכם למכירת שלוש קומות בפרויקט BBC בני ברק לקבוצות קו מנחה ויפעת תמורת כ-50 מיליון שקל.
מדובר בשטח כולל של כ-4,500 מ"ר, מתוכו כ-3,000 מ"ר (2 קומות) רכשה קו מנחה, ואת יתרת השטח רכשה יפעת. השטחים נמצאים בקומות 14-16 של בניין B, המתוכנן לגובה של 36 קומות משרדים. בכוונת שתי הקבוצות להעתיק את משרדיהן לפרויקט עם השלמת הקמתו, המתוכננת לרבעון הראשון של שנת 2022.
הפרויקט המכונה LYFE משתרע על שטח של כ-15.8 דונם וממוקם בפינת הרחובות בן גוריון וששת הימים וכולל שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות שישמשו למשרדים ומסחר. השטח הבנוי של הפרויקט יסתכם בכ-200 אלף מ"ר, מתוכם כ-113 אלף מ"ר מיועדים למכירה.
{אשטרום נכסים} ודן מחזיקות בקרקע בחלקים שווים כאשר זרוע הביצוע של אשטרום תהיה אחראית על עבודות ההקמה. אשטרום כבר רכשה 7 קומות בבניין A בפרויקט, אליו יועברו בהמשך כל משרדי המטה של הקבוצה והחברות הבנות שלה, לרבות אשטרום נכסים ואשדר. 
עוד מתוכננים במתחם כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר, נוסף על כ-2,000 מקומות חנייה. "אנו מאמינים כי המיקום המצוין הנהנה מביקושים ומנגישות גבוהה לצד המיתוג, הופכים את הפרויקט לאחד מפרויקטי המשרדים החשובים והמשמעותיים בגוש דן בשנים הקרובות", מסרו היזמיות.  
קבוצת {קו מנחה} הינה ציבורית ועוסקת באספקת מידע עסקי ומערכות מסחר בשוק ההון, וקבוצת יפעת הפרטית עוסקת במידע תקשורתי ובניתוחו. שתיהן בשליטת משפחת בגס. 
גילוי נאות: קבוצת קו מנחה מחזיקה באתר ביזפורטל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה