שיווק ופרסום

ורייזון מדיה תתרום מודעות ב-10 מיליון דולר לעמותות לנפגעי הקורונה

ענקית התקשורת האמריקאית תסייע לעמותות המטפלות במצוקה נפשית ליצור קמפיינים ותפיץ אותן בפלטפורמות מרכזיות שבבעלות החברה, כמו יאהו, Huffpost ו-TechCrunch. גם הזרוע המקומית של החברה תיקח חלק במיזם
מערכת אייס |  1
לב קורוסטישבסקי (צילום תמר דניאלי)
התגייסות נוספת של גוף מסחרי ענק לטובת הציבור נוכח משבר הקורונה: חברת התקשורת האמריקאית, ורייזון מדיה, תתרום מודעות בשווי 10 מיליון דולר לעמותות למען נפגעי קורונה. התרומה תינתן בעיקר לעמותות שמטפלות בענייני עובדים שמועסקים על בסיס שעתי ובעמותות שמעניקות מענה רגשי לקהילה הלהט"בית בזמן המשבר, אך לא רק. 
בנוסף לתרומה הכספית, שתשמש את העמותות ליצירת מודעות בפלטפורמות מרכזיות שבבעלות ורייזון מדיה, כמו יאהו, Huffpost ו-TechCrunch, החברה תעניק להן גם שירותי קריאייטיב ותסייע להן ליצור קמפיינים מושקעים. 
בין היתר לחברה שלוחה מקומית הכוללת מרכזי הפיתוח של Verizon Media בישראל, הממוקמים בחיפה וברמת גן ומונים כ-200 מהנדסי תוכנה וחוקרים. "הצוות שלנו בישראל ממלא תפקיד מרכזי בפיתוח טכנולוגיות הפרסום המתקדמות של ורייזון מדיה ואנחנו גאים לתרום לקידום בריאות הנפש - תחום שיש לו חשיבות רבה במיוחד בתקופה זו", אומר מנכ״ל Verizon Media בישראל, לב קורוסטישבסקי. 
בין הארגונים שורייזון מדיה תתרום להן מודעות: מכון "נפש הילד", המתמקד בשינוי חייהם של ילדים ומשפחות הנאבקות עם הפרעות בריאות הנפש; "הקרן לבריאות הנפש", שספקת מענה לנושאי לבריאות הנפש ברמה הקהילתית; פרויקט "טרבור", שמספק שירותי מניעת התאבדות וטיפול בהתערבות משברים לצעירים להט"בים. חלק מהתרומה יועבר לארגון הבריאות העולמי (WHO) ולמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC).
זה לא הצעד הראשון שעושה ורייזון מדיה - חטיבה של ענקית הטכנולוגיה והטלקומוניקציה בורייזון - לכיוון של סיוע לקהילה. לאחרונה היא השיקה גם את אתר יאהו לייף, שמתמקד בחדשות ובשאר תכנים שקשורים לרווחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    5g cancer
    Anon 05/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תרומה = קידום אינטרסים. מעניין באמת למה תורמים ל cdc ו who, משחקים אותה תורמים כסף למחקר בסרטן כשהם מפתחים טכנולוגיה שתטגן פה את כולנו. מקווה שימשיכו לשרוף את כל האנטנות האלה סכל העולם כי מי תריך להוריד סרט ב שניה וחצי? זה עוזר בעיקר לריגול של רשויות ויפגע בחופש הפרט, נלחם בכם בדם.
    סגור