שיווק ופרסום

על המפה: גוגל תאפשר לעסקים פרסום בחינם

גוגל הכריזה על הטבה שתאפשר לעסקים לקבל סימון מובלט בגוגל מפות בחינם עד ספטמבר 2020. בגוגל טוענים שהמטרה היא לסייע לעסקים קטנים לשרוד את משבר הקורונה. בפועל, עומד קמפיין מתוחכם של החברה
רועי בהריר-פרל | 
גוגל תאפשר לעסקים פרסום בחינם (צילום pixabay, freepik)
האם גוגל נתקפה בפרץ של נדיבות? לא בטוח, אבל על פי הודעתה יוכלו עסקים לפרסם את מרכולתם ביישומון המפות של החברה בחינם עד ספטמבר 2020. הסיבה הרשמית של גוגל למהלך הפילנתרופי כביכול היא ניסיון לסייע לעסקים קטנים נוכח משבר הקורונה, אך בפועל מדובר, ככל הנראה, בפעולת קידום מכירות לקמפיינים החכמים שלה ובעיקר למאפיין חדש בשם "סיכות מקודמות" (Promoted Pins) - כלי שמאפשר לעסקים להתבלט במפות על ידי הדגשת שירותי משלוח ייחודיים.
על פי ההטבה שמציעה גוגל, עד ספטמבר השנה לא יחויבו עסקים שמנויים לשירות "גוגל העסק שלי" עבור קליקים, שיחות ומכירות שיגיעו מהסיכות המקודמות הללו - כלומר, ייהנו מפרסום חינם בפועל. בנוסף לכך, הקמפיין החכם של גוגל מתחדש בימים אלה גם בתכונה שמאפשרת גישה ישירה אליו מהיישומון "גוגל אדז" על מנת לעקוב אחר ביצועי המודעות ולשלוט בהם - מה שיקצר מאוד, לטענת החברה, את הליך בניית הקמפיין החכם ותחזוקו.
 
קראו עוד ב-ice 
חידוש נוסף: בעלי קמפיינים חכמים יוכלו בקרוב לקבל גישה לביצועי המודעות שלהם דרך מסך החיפוש הכללי על ידי הקלדת My Ads בלבד וליהנות משליטה רחבה יותר על מילות החיפוש שיובילו למודעה כדי להגיע לקהל יעד מדויק ואיכותי יותר. כמו כן, עסקים קטנים יוכלו מעתה לשנות או למחוק מילות חיפוש שאינן רלוונטיות מבחינתם.
"בכל חודש, יותר ממיליארד בני אדם משתמשים בגוגל מפות כדי לגלות מה יש סביבם, לחפש בתי עסק ולמצוא את הדרך אליהם", נמסר מגוגל, "הסיכות המקודמות בגוגל מפות עוזרות לעסק להתבלט בזמנים קשים אלה על ידי הצגה של סיכה בצורת ריבוע על המפה באופן קבוע. וכעת, בעזרת חיפוש מהיר, אפשר גם לראות את הסטטוס של הקמפיין החכם באופן מיידי, להבין לעומק את ביצועיו ולגלות מראש כיצד המודעות ייראו בפני לקוחות פוטנציאליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה