שיווק ופרסום

ענו על הסקר: מה תהיה פרסומת השנה?

לאורך השנה התארחו בפינת פרסומת השבוע של ice עשרות מהלכים שיווקיים, עכשיו אתם אלה שמוזמנים להכריע, מה יהיה המהלך שיזכה בתואר פרסומת השנה?
מערכת ice |  4
סקר פרסומת השנה של ice (צילום unsplash)
סיכומי השנה כבר כאן וזו ההזדמנות שלכם להשפיע. מערכת ice בחרה את הפרסומות הבולטות של שנת 2021, אלה שהציגו את הבריפים הכי טובים, הצחיקו אותנו, נתקעו לנו בראש, ואף עוררו סערה. מבין עשרות קמפיינים שעלו השנה במדיה השונים, בחרנו את המועמדות הסופיות לתואר פרסומת השנה של ice. ההצבעה תיסגר ביום שישי, 31/12 בשעה 15:00.
קיצור המהלכים המועמדים לפי סדר אקראי:
סלקום טריפל הוא הקמפיין הראשון בסדרת מהלכים חדשה, כחלק ממהלך מיתוגי חדש. הקמפיין מציג טריפל חדש בשוק התקשורת המקומי: "טריפל פייבר". בסרט הפרסומת תמיר בר מופיע במה שנראה לרגע כמו עוד מחזמר בנאלי ללהיט עבר, אבל בין רגע הסרט הופך לפארודיה כנה ופרועה. בה תמיר הלקוח קורא תיגר על הצורך בטלפון קווי. סלקום נענית לבקשתו ומציעה לו לבחירה את טריפל  פייבר החדש.  
קמפיין תפוזינה, הראשון שיצא ממשרד הפרסום מקאן, אולי צרם לכם באוזן לשמוע זיופים מפתיעים באמצע רביצה שגרתית מול הטלוויזיה, אבל אנחנו חושבים שמדובר בגאונות. הקמפיין החדש של תפוזינה - והראשון שלה במקאן - לוקח את אחת הסיטואציות הכי מוגזמות ומצחיקות של ג'ינג'ית שמזייפת בקולי קולות בציבור בחסות האוזניות שלה ומוציא מזה פרסומת תחת הסלוגן "זה מה שבא לי".
גם ביטוח ישיר התחילו השנה מהלך מיתוגי חדש שכלל פרידה ממשרד הפרסום והפרזנטורים הותיקים. מי שירש את תפקיד הפרזנטור הוא כוכב ויוצר פאודה ליאור רז. כאן המקום להודות שהיינו סקפטיים לגבי יכולת ההתעלות מעל ארסנל הקמפיינים המעולה של יוני ויונה, אבל זה קרה והרבה מעל הציפיות. קשה שלא להזדהות ולהיקרע מצחוק מהקמפיין החדש, שמתהדר בנוסף באחד מתקציבי המהלך הגבוהים שאירחנו בשנה האחרונה. לרגל המהלך החדש ביקשנו ממקאן להשלים לנו את תמונת הקריאייטיב של המהלך.
בזק וקופה ראשית: הקמפיינים של בזק תמיד מושקעים ומתוקצבים היטב. אחרי סשנים מעולים עם עומר אדם, גידי גוב מוצא הפעם חברים חדשים לשיווק מוצרי האינטרנט של בזק. ועוד איזה חברים: שירה שטיינבוך, כוכבה, ניסים, אנטולי, וכמובן טיטינסקי, שלטענת משרד הפרסום הסכים להגיע כי שמע שיש אוכל חינם על הסט. דקה וחצי של פרסומת ששוות לפרק אחד שלם של סדרת קומדיית המצבים המצליחה של כאן, ולא בטוח מי הרוויח יותר - בזק, קופה ראשית או שניהם.
 
מהפכת מהירות הגלישה של HOT יצאה השנה במספר קמפיינים, אחד הבולטים בהם הוא הקמפיין שהפגיש את צמד המגה-סטאר: שחקנית הבינלאומית גל גדות יחד עם כוכב העל כריסטיאנו רונאלדו בפרסומת שמשדרת מהירות וכוח, לעקוף את כולם ובענק.
אחד הקמפיינים שעוררו סערה השנה הוא קמפיין יס בכיכובם של נועה קירל ולונאי שמוכר כ"כפיל של מרגי". הקמפיין, שעלה לאחרונה וכלל הטסות חשאיות, מיליוני שקלים, שחזור של סטים שלמים מסדרות מובילות ובדיחה אחת שאולי יצאה משליטה, yes עלתה בסוף השבוע בקמפיין שעורר סערה שלמה בתעשיית הבידור בכיכובה של נועה קירל ובקריצה ברורה לפרידה המתוקשרת מהאקס מרגי, באמצעות הכפיל הלטיני שלו.  

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    "יס"
    מיה יצחקוב 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצביעו "יס" של נועה קירל והכפיל של מרגי! אתם מבינים שבפרסומת הזאתי אחי השקיעו?! תסתכלו כמה תלבושות, כמה ניצבים, כמה רעיונות... שמתם לב שהם משנים את התסרוקת כל שניה? זאת בוודאות הפרסומת המוצלחת ביותר! אז אני ממליצה הצביעו ל"יס" של נועה קירל ו הכפיל של מרגי ??
    סגור
  • 3.
    ביטוח ישיר
    שני סיון 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין על ביטוח ישיר
    סגור
  • 2.
    אהבתי את הפרסומת של ביבי לרכב שרד ומאבטחים לילדיו
    פיטר ראביט 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    11 2
    נכון, זה שחקן עבר שהוא בבחינת פאסה ונכון.... הטקסט נשמע מאולץ ולא משכנע.... ונכון, הטריקים השיווקיים שלו כבר לא עובדים כמו פעם.... אבל בכל זאת, האיש כל כך מנסה להישאר בתודעה למרות כל האסונות שהביא על עצמו, אז אני קצת מרחם עליו. לא פשוט לחיות עם אשה וילד כאלה.
    סגור
  • 1.
    יש שוות יותר
    נ. 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפניקס למשל...
    סגור