שיווק ופרסום

צור גולן מתחדש: זה מותג הרכב החשמלי שיפרסם

מותג הרכב החשמלי Aiways בחר במשר הפרסום של הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן. הפרסומאי שנבחר: "המהפכה כבר כאן בישראל והעתיד הוא 100% חשמל"
מערכת ice |  1
צור גולן (צילום יח"צ)
Aiways מותג הרכב החשמלי הודיע היום (רביעי) כי בחר ב״New״ שבבעלות הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן כמשרד פרסום לקראת ההשקה הפרסומית של המותג בישראל.
Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ.  מייסדי החברה ומנהליה הבכירים כולם יוצאי תעשיית הרכב המסורתית שאליהם הצטרפו מומחים לחדשנות וטכנולוגיה. ל-Aiways נוכחות גלובלית עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה ולאחרונה גם שוויץ, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין.
 
מפתיחת המכירה המוקדמת בחודש אפריל נפתחו מעל 1000 הזמנות ל-Aiways U5 ומעל 400 הרכבים שהיו בארץ נמסרו. בנוסף, באמצעות book a trial ממשק דיגיטלי חדשני להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 3,000 התנסויות בבית הלקוח. בחציון הראשון של השנה הבאה יגיע לישראל ה- Aiways U6 הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל- Aiways U5.
ענבר נחשון  Aiways ישראל: ״אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה הרשמית של המותג בישראל ומרגישים שהחיבור עם צור וצוות NEW  נכון ומדוייק למותג ולנו". צור גולן בעלים ומנהל קריאטיב NEW: "אנחנו גאים ונרגשים להיות חלק מאירוע ענק ברמה העולמית – מהפכת הרכבים החשמליים. המהפכה כבר כאן בישראל והעתיד הוא 100% חשמל. Aiways הוא מותג טכנולוגיה מדהים שפשוט חייבים לנהוג בו כדי להבין את החוויה. תודה לענבר ואלחנן על הבחירה, האמון וההזדמנות להיות חלק מהנסיעה המרתקת ביותר בעולם הרכב"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מותג מהמם, פרסומאי נפלא (ל"ת)
    אמיר 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור