שיווק ופרסום

רמת גן דורגה שלישית ברמת איכות החיים בארץ

עם אופק של התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות ופיתוח מואץ של אזורי התעסוקה העירוניים, רמת גן דורגה ע"י הלמ"ס  במקום השלישי מתוך 16 ערים במדדי איכות החיים. ומה כוללת תוכנית המתאר שהופקדה?
מערכת ice | 
מתחם הבורסה ברמת גן (צילום יחסי ציבור)
בשבוע שעבר פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה השוואה בין 16 הערים הגדולות בישראל מדדי איכות החיים. בין המדדים שנבדקו היו תוחלת חיים, צפיפות דיור, שביעות רצון מאזור המגורים, מהניקיון באזור המגורים, שביעות רצון מפארקים ומשטחים ירוקים באזור המגורים, שיעור תעסוקה ואמון כללי. 
רמת גן נבחרה במקום השלישי הכללי אחרי כפר סבא ורחובות, הרבה לפני תל אביב שדורגה רק במקום השביעי. רמת גן היא שנייה בתחושת הביטחון האישי של האנשים בעיר, שנייה בשיעור התעסוקה של בני 15 ומעלה עם 68.7% מבני העיר שעובדים ושנייה מבין הערים הגדולות בתוחלת חיים. בכל המדדים עוקפת רמת גן את השכנה ממערב, תל אביב.
רמת גן היא מהערים המתפתחות בגוש דן בשנים האחרונות. העוגנים שלה המעלים את הביקוש למגורים בעיר הם הפארק הלאומי ומתחם הבורסה, הנחשב לאחד מאזורי התעסוקה העיקריים בגוש דן ונמצא על ציר הרכבת הכבדה, סמוך לנתיבי איילון. העיר ממוקמת בצידה המזרחי גם על כביש 5 ובשנים הקרובות תעבור במרכז הרכבת הקלה – הקו האדום שיחצה אותה מפתח תקווה לכיוון תל אביב.
שכונות כמו קריית קריניצי החדשה ורמת חן נחשבות לשכונות האטרקטיביות והיוקרתיות בארץ ובשנים האחרונות שכונות כמו החרוזים, הגפן, שיכון ותיקים, רמת שקמה ואחרות חוות תנופת חידוש ופיתוח בבינוי למגורים, תשתיות חדשות ומבני ציבור. לעיר עדיין שטחים ותוכניות לבנייה, דוגמת אזור הספארי ופארק אריאל שרון.
 
יש לציין כי לאחרונה הפקידה העירייה תכנית מתאר חדשה למבני ציבור לפיה ניתן יהיה להוסיף זכויות  לשימושים מסחריים  למבני ציבור בהיקף של  עד 15%. במקביל פועלת העיר לחיזוק הצד המערבי שלה – תוספת זכויות למשרדים ומגורים באזור הבורסה ובצד השני של ציר ז'בוטינסקי שם בימים אלה מוקמים באזור צומת עלית, פרויקטים חדשים בשימושים מעורבים למגורים, תעסוקה ומסחר.
אחד הפרויקטים הבולטים הוא פרויקט EXCHANGE-RAMAT GAN, שיכלול שני מגדלים בגובה של 220 מטרים - האחד למשרדים והשני למגורים שימנה 55 קומות .  מחירי העסקאות בפרויקט עומדים על 45-50.5 אלף שקל למ"ר, כאשר המחירים בעיר עומדים על 31 אלף שקל למ"ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה