שיווק ופרסום

תחרות הקריאייטיב היוקרתית: הקרב על הנציג הישראלי יצא לדרך

צעירי תעשיית הפרסום בקרב על הייצוג הישראלי בתחרות היוקרתית Young Lions שבצרפת וטיסה ואירוח בפסטיבל קאן 2023. הנושא השנה: העלאת המודעות למשבר האקלים - איזו עבודה תכבוש את צוות השיפוט הבכיר?
מערכת ice | 
קריאייטיב (צילום אנספלאש)
הבצפר ואיגוד הפרסום, הנציגים הרשמיים של פסטיבל קאן בישראל, הכריזו על התחרות לבחירת הצוות שייצג את ישראל בתחרות Young Lions שתתקיים במסגרת פסטיבל 2023 Cannes Lions. הצוות הזוכה יטוס לייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בפסטיבל קאן, בחודש יוני 2023. התחרות נערכת בעידוד כנס משבר האקלים 2050.
האפשרות לכניסה לתחרות הוגבלה לעד גיל 30 בלבד ועל המועמדים להיות חברים בהווה במשרד פרסום החבר באיגוד הפרסום. המועד האחרון להגשה היה עד שבוע שעבר, בתאריך ה-10.1 עד חצות, כאשר הרעיון הפרסומי בנושא אקלימי-סביבתי חייב להיות או דרך כרזת פרינט (אחת או סדרה) או של וידאו קצר של 30 שניות. 
 
לתחרות הוגשו 25 עבודות הכוללות כרזות וסרטונים קצרים ואלו ישפטו על ידי צוות של אנשי קריאייטיב בכירים מתעשיית הפרסום הכולל את: דני יעקובוביץ מברוקנר יער לוי, ליאור נויפלד מראובני פרידן, שני גרשי מ Kendago / Gershi, אבי ענבר מDealhub, ענת יצחקי עבו מבאומן בר רבינאי, גולן נוחיאן מ Believe, אור לביא ממנצ', מוטי רובינשטיין מבריקמן, ארז מיטל מלעומק התודעה, עופר גולן, מיכאל קוטקס מאדלר חומסקי ואורי חסון ממקאן ת"א. כלל העבודות יפורסמו השבוע באתר ice.
התחרות הישראלית נערכה, כאמור, יחד עם כנס סביבה 2050 שנערך אתמול (שלישי) בהילטון תל אביב, כאשר קהל באי הכנס התרשמו גם מהעבודות שהוצגו ואף ניקדו אותך, ושקלול הניקוד של באי הכנס יהווה 20% מהדירוג הסופי.
לדברי יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום הישראלי ובני מורן הוגה ומפיק כנס סביבה 2050 "משבר האקלים הינו אחד האיומים המשמעותיים ביותר עמם מתמודד המין האנושי בכל רחבי העולם. הפתרון מתחיל מלמטה – מהאדם הפרטי ומהציבור הרחב. הציבור יכול לשנות הרגלי התנהגות ויותר מכך, הציבור יכול להפעיל לחץ כלפי מעלה, על מקבלי ההחלטות, המחוקקים, הרגולטורים, הנהלות של חברות מסחריות וכיו"ב.
אנו מאמינים שבכוחם של אנשי הקריאייטיב הצעירים לפצח את הנדרש על מנת להגדיל את המודעות ולגעת ברגש של כל אזרח ישראלי. ובכך לעורר את השינוי הנדרש בתפיסת משבר האקלים והדרכים לפתרונו. אנו נרגשים מכמות ואיכות העבודות שהוגשו ומצפים לראות את החלטת השופטים ודירוג הקהל בכנס סביבה 2050".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה