שיווק ופרסום

הפרסומאים מודאגים? המילטון משיקה לראשונה קמפיין באמצעות בינה מלאכותית

רוני אהרוני, מנהלת שיווק קבוצת המילטון: "אנחנו גאים להשיק את הקמפיין היצירתי שלראשונה מבוסס על מערכת בינה מלאכותית, שגם בפן השיווקי מתקשרת היטב עם המובילות הטכנולוגית של המותג"
מערכת ice |  1
קמפיין המילטון (צילום קניבל מדיה)
קבוצת המילטון, יבואנית מותג שיאומי בישראל, מצטרפת לטרנד הטכנולוגי החדש של שימוש בבינה מלאכותית ועולה לראשונה בקמפיין פרסומי חדש שכולו מבוסס על יצירות של AI (בינה מלאכותית) באמצעות התוכנה Midjorney.
התמונות המופיעות בקמפיין נבחרו בקפידה מתוך למעלה מעשרות תגובות אותנטיות של גולשים מפרגנים בעמוד הפייסבוק של שיאומי.  תחילה נבחרו מספר תגובות על מכשירים שנרכשו בחנויות או באתר, שלאחר מכן תורגמו מעברית לאנגלית אל הבוט של שרת  הדיסקורד של תוכנת Midjorney, היוצרת תמונות עם דיוקים ייחודיים מתיאורים טקסטואליים בלבד. בהמשך צפוי הקמפיין להתרחב.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה, יעלה בערוצי הדיגיטל ויציג עיצובים ייחודיים שמשלבים בין שפת המותג הקיימת, מוצרי החברה ותגובות הגולשים. מטרת הקמפיין ליצור וויזואליה ייחודית המבוססת על תגובות אותנטיות, בשיתוף קהל הלקוחות.
 
רוני אהרוני, מנהלת שיווק קבוצת המילטון: "שיאומי הוא מותג צעיר וטכנולוגי המתקדם יחד עם החדשנות המוצרית והטכנולוגית המוצגת בעולם. אנחנו גאים להשיק את הקמפיין היצירתי שלראשונה מבוסס על מערכת בינה מלאכותית, שגם בפן השיווקי מתקשרת היטב עם המובילות הטכנולוגית של המותג. באמצעות בינה מלאכותית, כרזות הקמפיין משקפות את איכות המוצרים ושביעות רצון המשתמשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוני אהרוני מספר אחת
    מעריץ 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על רוני אהרוני.
    סגור