שיווק ופרסום

מפעל הפיס הכריע: אלו משרדי הפרסום שזכו בתקציב הענק

משרד הפרסום אדלר חומסקי שמר על מקומו בתקציב מפעל הפיס שעומד על 60 מיליון שקל, ואליו יצטרפו משרד באומן בר ריבנאי 
מערכת ice | 
לוטו (צילום freepik, shutterstock)
מפעל הפיס הודיע היום (ראשון) למשרדי הפרסום שזכו בתקציב הענק על סך 60 מיליון שקל, כאשר משרד אדלר-חומסקי זכו שוב במכרז איתו הם מזוהים כבר שנים ארוכות, ואליהם הצטרף משרד באומן בר ריבנאי של שלי שמיר מקבוצת פובליסיס.
על פי תנאי המכרז, תקופת ההתקשרות תהיה לשנים עשר חודשים עם אופציית הארכה לתקופה דומה נוספת עד ל-48 חודשים נוספים מעבר לתקופת ההתקשרות הראשונה. משרד פרסום שירצה להתמודד במכרז צריך לבצע עבור לקוחות פרסום שנתי במדיה בפועל בישראל ולא לפי דו"ח יפעת, בשנה אחת לפחות מתוך השנים 2019 או 2020 או 2021, בהיקף מצטבר של לפחות 120 מיליון שקל (כולל מע"מ) לשנה, ברוטו לפני החזרים, לא כולל מגזר ערבי, חרדי ורוסי (אך כן כולל ערוץ 9). בנוסף על משרד הפרסום להוכיח כי שימש כמשרד פרסום בישראל של לפחות 2 לקוחות ושביצע עבורם פרסום בפועל של 20 מיליון שקל באותה שנה קלנדרית.
 
תקציב הפרסום הענק של מפעל הפיס ניתן בשנת 2020 לאדלר וגיתם, שזכו במכרז כבר בשנת 2006, ולאחר שנים רבות בשנת 2017 יצא מפעל הפיס שוב למכרז אז התמודד גם ראובני פרידן ובאומן, אך שוב זכו אדלר חומסקי וגיתם. בשנת 2017 תקציב הענק של מפעל הפיס עמד על 75 מיליון שקל . לאדלר חומסקי קשרים ארוכי טווח עם מפעל הפיס והבחירה בו נעשית כמעט טבעית כבר תקופה ארוכה.
היקף הפרסום אמנם הצטמצם אך עמד בשנת 2022 על 63 מיליון שקל, ולשנת 2023 הוא יעמוד על 60 מיליון שקל. כאשר, כאמור, אדלר ימשיכו את קשריהם עם מפעל הפיס, כאשר אליהם יצטרפו הפעם גם באומן.
 
כך גילה הזוכה בלוטו כי זכה ב-40 מיליון שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה