אייס

צמת המריבה: היחצנית אמילי צוקרמן על עמותת זיכרון מנחם - "גנבו רעיון שלי"

רצון טוב נגמר בדם רע. צוקרמן שרצתה להרים קמפיין למען ילדים חולי סרטן: "הכל התפוצץ לי בפנים". חיים ארנטל מ'זיכרון מנחם': "הרעיון היה שלנו"
דפנה פלס |  61
אמילי צוקרמן (צילום יח"צ)
לפני פחות מחודש עמדה מפיקת האירועים אמילי צוקרמן מול מגדל משה אביב ברמת גן בארשת פנים המומה. אותה שעה נערך במקום אירוע גדול ומתוקשר למען ילדים חולי סרטן, שסיומו האקסטרווגנטי היה הורדת צמה עשויה שיער גזור מגג המגדל לתחתיתו. למחרת, בכתבה אודות האירוע ב\"ערב טוב עם גיא פינס\", קריינה לירון ויצמן: \"לפני שבועיים גזר מיקי בוגנים את הצמה של מאי, שהחליטה לתרום אותה לילדים חולי סרטן... הצמה שלה גררה אחריה עוד 2,000, אבל לפני שיהפכו לפאות, הן חוברו אחת לשניה, וכמו הצמה של רפונזל, שלשלו אנשי עמותת \'זיכרון מנחם\' את הצמה ממגדל משה אביב\".
עד כאן טוב ויפה, אלא שרעיון הצמה, טוענת צוקרמן, אינו של העמותה כי אם שלה, וחמור מכך - מימושו תוכנן למרץ ולא לדצמבר, במגדל העגול של עזריאלי ולא ב\'משה אביב\'. בשיחה עם אייס היא ממשיכה ואומרת, \"בחלומות הגרועים ביותר שלי לא שיערתי ש\'זיכרון מנחם\', שאותם שיתפתי בפרטים הכי קטנים של הפרויקט ושהיו אמורים לקבל ממני תרומות שיער, יעמדו בדרכי ויגנבו לי את הפרויקט מתחת לאף\".
קצת סדר בבלגן; \'זיכרון מנחם\' היא עמותה ירושלמית שתומכת בילדים חולי סרטן ושחלק גדול מפועלה הוא איסוף תרומות שיער לצורך הכנת פאות. הקמפיין העדכני ביותר של העמותה עלה לא מזמן ופרסומותיו הופיעו במקומות רבים. מן הצד השני עומדת צוקרמן (31), שניסיונה כאשת יחסי ציבור לשעבר ורצונה לתרום לסביבה הביאו אותה לחשוב על קמפיין התנדבותי שיעורר מודעות לחשיבות תרומות שיער ושיגרום לדבר לקרות בפועל. \"מדינה גזורה - הצמה הארוכה בעולם\" היא קראה לבייבי, ולטענתה, הרעיון שעמד מאחוריו נרקם זמן רב לפני שבכלל ידעה על העמותה.
מתוך קמפיין 'מדינה גזורה'
מתוך קמפיין 'מדינה גזורה'
לדברי צוקרמן, הכל התחיל \"מרצון לעשות משהו לטובת הסביבה. היו לי כל מיני מחשבות ומשום מה, עלה לי בראש הסיפור של \'רפונזל\' (\'פעמונית - ד\"פ) והחלטתי שאני רוצה לעשות את הצמה הארוכה בעולם, לא ברור למה. אחר כך היה לי רצף אסוציאציות בראש ומילה החליפה מילה - \'עזרה\' הובילה ל\'מגדל\' וזה - ל\'עזריאלי\'\".
-ואיך הדברים הפכו לקמפיין?
\"יום אחד ישבתי עם חברה, שאלתי מה אפשר לעשות עם כל הרעיונות שעלו והיא ישר אמרה \'תאספי שיער ותתרמי לילדים חולי סרטן\'. משם החלטתי להרים קמפיין איסוף שיביא ליצירת 200 פאות ושיסתיים במרץ, באירוע שבו אקרובט יירד מהמגדל העגול של עזריאלי \'באמצעות\' צמה באורך הבניין. אחר כך התחלתי ולאט-לאט אנשים התגייסו\".
פרסומות וכתבות שונות מהעיתונות מאששות את הדברים. לדברי צוקרמן, הקמפיין התנהל באפס תקציב, המשתתפים פעלו בהתנדבות ואילו היא עצמה ניהלה הכל במקביל לעבודתה הרגילה. מהון להון גויסו לעניין מפורסמים רבים, 25 מספרות, מנכ\"ל קניון עזריאלי, אגף נוער עירוני שלם ועוד. עם הזמן נכנסה לתמונה גם \'זיכרון מנחם\'.
\'\'אבל אמילי כפרה, תדאגי שניוחצן באמת\'\'
-מתי קשרת את העמותה לעניין?
\"בערך 4 חודשים אחרי שהתחלתי ליזום שת\"פים. חשבתי למי אפשר להעביר את השיער שנאסוף, מצאתי את העמותה בגוגל, התקשרתי והגעתי לאביגיל, רכזת פרויקט. כבר בשיחה הראשונה הסברתי את מהות הקמפיין ואמרתי שאני רוצה להעביר שיער להם ולתל השומר\".
-ומה היה ההסכם ביניכן?
\"העברתי קומוניקט, קיבלתי תשובה ואז אישור עקרוני במייל שהם מסכימים לקבל שיער. אחר כך אביגיל ביקשה שאפרגן להם ולכן שלחה לוגו ומאוחר יותר גם העבירה סרטונים ואישרה לי להעתיק מאמרים מהאתר העמותה. את הכל שמתי באתר \'מדינה גזורה\' עם קרדיט (ישנם מיילים והודעות טקסט שמגבים את הדברים - ד\"פ). אחרי שסגרנו את זה, היא כתבה לי \'אבל אמילי כפרה, תדאגי שניוחצן באמת\'\".
-ואיזה יחס קיבלת מהעמותה?
\"אם להסתמך על ההתכתבויות עם אביגיל, מצוין, לכן גם שיתפתי אותה בהכל. אגב, היא הייתה אשת הקשר היחידה שלי משם\".
\'\'רגע, אני לא מכיר את הפרויקט שלך, את גם מנסה לעשות משהו כזה?\'\'
\"בקיצור, אם יתנו לי להגיד משהו (בתקשורת - ד\"פ)... אני בהחלט אזכיר את המיזם המבורך שלכם. יש לי רק להרוויח מזה, שכן השיער מגיע אלי!!\", כך אביגיל באחת ההודעות ששלחה לצוקרמן. מבט בהתכתבויות רצופות המחמאות שהתנהלו בין הצדדים עשוי לתת הסבר לתדהמתה של צוקרמן ביום האירוע. לטענתה, היא ידעה מאביגיל שהעמותה מתכננת לקיים בחנוכה אירוע להשקת מבצע איסוף שיער, אבל לא קיבלה ולו רמז לכך שהצמה תהיה חלק ממנו. חילופי ההודעות, שהמשיכו כסדרם, לא הסגירו דבר.
עם זאת, לדבריה, חששות מפני \'תרגיל מסריח\' התעוררו אצלה עוד לפני המקרה. \"במבט לאחור, נראה שהתכנון לשלב צמה באירוע התחיל לפני חודש, כשהכנסתי לקמפיין עמותה נוספת במטרה לתרום חלק מהשיער לילדיה. קיבלתי sms חשדני מאביגיל כתגובה. זה היה מוזר אבל אחר כך המשכנו להתכתב כרגיל\".
-ומה היה אחר כך?
\"יום לפני האירוע התקשרתי אליה כדי לספר לה משהו שהיה דחוף. היא, כנראה, חשבה שעליתי על מה שהם מתכננים לעשות באירוע (עניין הצמה - ד\"פ), והחליטה להקדים תרופה למכה, כשאמרה \'גם לי יש משהו לספר לך, כדאי שתשבי\'. מפה לשם, היא אמרה שראתה את פלאייר האירוע שלהם, שכתוב בו \'הצמה הארוכה בעולם\' ושהעמותה מתכננת להוריד אנשים ממגדל משה אביב עם צמה ארוכה מהשיער שנאסף במהלך המבצע האחרון. אותו זמן היא, מבחינתי, עדיין היתה בת בריתי ולא חשדתי שהיא באמת מעורבת בסיפור. ב-sms היא כתבה \'אנחנו נעבור את זה\', \'את יכולה לישון בשקט\' ועוד\".
-היו שיחות נוספות ביום ההוא?
כן, רדפתי אחריהם. באחת השיחות אביגיל אמרה שהיא פועלת מול טל, יח\"צ העמותה, ומול היו\"ר, חיים, כדי לבטל את הורדת הצמה. כששאלתי כמה זמן העניין מתנהל, היא אמרה שכמה ימים, שזה ככל הנראה רעיון של הימ\"מ ועוד דברים מוזרים. באחד הרגעים, כשהיא ענתה לשיחה אחרת, איזה מתנדב שלהם לקח את הטלפון ואמר לי \'רגע, אני לא מכיר את הפרויקט שלך, את גם מנסה לעשות משהו כזה (צמה - ד\"פ)?\'\".
ראיון עם צוקרמן בתכנית הבוקר של ערוץ 10
\"הם הרסו קמפיין וזה לקח בדיוק כמה ימים\"
למחרת הגיעה צוקרמן למקום האירוע. \"ראיתי אותם משתמשים בצורה נבזית ברעיון, כל זה תוך התחבאות מאחורי גבם של ילדים חולים. אגב, במהלך האירוע, יו\"ר העמותה עלה לדבר ואמר \'תוך כמה ימים הרמנו אירוע, ותודה לחברת \'כלל\' שעזרה לנו עם הביטוח\'\".
-אז האירוע שתכננת התרחש. מה המשמעות מבחינתך?
\"תראי, אנשים בסוף היום יכולים לקרוא את הכתבה ולשאול, על מה בכלל מתווכחים פה? העיקר שהילדים קיבלו שיער. אבל זה העניין, שלא כל הילדים שהיו אמורים לקבל פאות יקבלו אותן. לצורך העניין, 200 ילדים לא יקבלו\".
-למה לא?
כי ללא האירוע, שמהווה טריגר לאיסוף שיער, אין לי אפשרות להמשיך בקמפיין. אנשים יחשבו שגנבתי את הרעיון מהעמותה - ולא להיפך - ולכן איאלץ להרים פרויקט חדש. אין לי משאבים לזה. התאבדתי על הפרויקט חודשים והכל התפוצץ לי בפרצוף\".
תגובות:
יו\"ר \'זיכרון מנחם\', חיים ארנטל, נשאל של מי היה רעיון הורדת הצמה מ\'משה אביב\', תשובתו היתה \"שלי\". בהמשך, כשנשאל מה היה הקשר שלו עם צוקרמן, אמר \"שום דבר\" והוסיף כי זו התקשרה כמה חודשים קודם לאירוע במגדל ואמרה שברצונה לאסוף צמות ולתרום לעמותה. כשנשאל לשם מה עשתה את הדבר, הוא השיב: \"את זה היא לא אמרה. את זה רק אמר לנו מנכ\"ל עזריאלי ערב לפני שעשינו את האירוע. הוא אמר שהוציא מיליון שקל על האירוע. היא אמרה לנו כל הזמן שהקמפיין הזה בהתנדבות מלאה של כולם ושהיא לא מוציאה על זה אגורה. הוא כבר סיפר שיש לו נזקים של למעלה ממיליון... פתאום התברר שעומד מאחורי זה גוף מסחרי... מאיפה היא לקחה פתאום את הרעיון לבוא ולאסוף צמות? מאיפה זה בא לה, היא מתעסקת עם ילדים חולי סרטן? היא עמותה?\".
בהמשך, ארנטל טוען כי באתר \'מדינה גזורה\' \"אין מילה אחת שהם הולכים להוריד צמה מאיזה מקום. הדבר היחיד זה שיום לפני זה האירוע שלנו, כשהיא התלוננה שכאילו לוקחים לה משהו, הסתכלתי... ויש לי את זה פה מודפס, זה שהיא רוצה לאסוף צמות באורך של המגדל, של עזריאלי. דרך אגב, יש אי מייל שהיא כותבת (על כך) שתיתן את השיער ל\'זיכרון מנחם\' ולתל השומר. בינתיים היא כבר שינתה את זה 3-4 פעמים באתר שלה. הכי חשוב זה שהיא השתמשה בחומרים מהאתר שלנו ללא רשות\"
גורם אחר בעמותה אמר לאייס, כי האירוע ב\'משה אביב\' תוכנן במשך שנתיים אבל כשנדרש לעניין הצמה בלבד, השיב רק בעניין קמפיין המסגרת (של העמותה). בהמשך הגורם אמר כי לדעתו, אין כל קשר בין מה שהעמותה עשתה לבין מה שצוקרמן תכננה וכי שני האירועים \"ממש לא תוכננו אותו הדבר\". לבסוף טען כי בין יתר הדברים שהעמותה עשתה, היא פנתה למנכ\"ל קניון עזריאלי והציעה את עזרתה הלוגיסטית בקשר לקמפיין של צוקרמן.
לעומת זאת, קבוצת עזריאלי מסרה כי \"העמותה לא פנתה אלינו מעולם בנושא זה ולא בדבר שקשור אליו. הקבוצה שיתפה פעולה באופן מלא עם צוקרמן\".
מיקי בראל, מנכ\"ל \'משה אביב\': \"העמותה פנתה אלי ימים ספורים לפני האירוע. אם להיות מדויק - פחות מ-5 ימים\".
מתוך קמפיין 'מדינה גזורה'
מתוך קמפיין 'מדינה גזורה'

תגובות לכתבה(61):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    מה האינטרס של אמילי?
    מה היא ניסתה להפיק ? 07/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו מאוד לא מסתדר לי היא סגרה איתם על שכר? הרי עמותות מחזיקות יחצ- וגם משלמות על כך
    סגור
  • 41.
    גוזרים צמות למען מדינה גזורה בשיתוף עם אמלי .
    מרכז דורון פסקינו 01/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה חצי שנה בשיתוף מלא עם אמלי צוקרמן אנחנו גוזרים צמות ומספרים אנשים ללא תמורה לטובת הפורייקט. אמלי פנתה אילנו עם הרעיון כבר לפני 8 חודשים ..שנעזור לה לגייס כספים למען הפרוייקט המבורך הזה... חבל שלאנשים אין לב ודואגים לאינטקס הפירסומי שלהם - זיכרון מנחם כמובן...... חבל.
    סגור
  • 40.
    איך מעבירים את הצמות לצוקרמן? לא רוצה עניינים
    גילה 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביתי הכינה שתי צמות מלאות וארוכות הנמצאות אצלה במעטפה ממוענת לזכרון מנחם. כעת לא נשלח אליהם. איך שולחים אותן לאמילי צוקרמן שתעביר אותן לגורמים הנכונים. לנוכח הזיפור איננו רוצים דבר וחצי דבר עם זכרו מנחם. נא ליצור קשר ל-052-6275666
    סגור
  • לכל מי שמעוניין לתרום במסגרת פרוייקט
    שגית 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל מי שמעוניין לתרום במסגרת פרוייקט מדינה גזורה, ניתן לשלוח למספרת "אמיר אליהו" בן יהודה 180 תל אביב ולשים במעטפה פתק עבור - "מדינה גזורה". מודים לכולם על המאמץ והאכפתיות. ואחרי הכל, אני מאמינה שמפה, ילמדו לקחים רבים וטובים, כמו לא לדרוך על החלש ממך, שלכולם מגיע לתרום, ושאנחנו באמת פועלים למען הילדים ולא למען עצמינו. כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן. ושלא תשאר טינה בליבינו.
    סגור
  • 39.
    מדינה גזורה
    דיקלה אלזם 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מופתעת!!!! חשבתי כתורמת שאני יוכל להיות גאה ולהשתתף בסיום הפרוייקט רק מהכתבה הבנתי שהפרוייקט הסתיים ולא הוזמנתי ואז כתבתי למדינה גזורה והם השיבו לי שלא הם הורידו את הצמה ועשו את זה בניגוד לאישורם. כמה חבל!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    ארנטל, את התרומות שלי לעמותה כבר לא תראה יותר
    יעקב ק. 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששלחו לי את הכתבה היום במייל הייתי עדיין בטוח שמדובר באי הבנה. אני מכיר את משדפחת ארנטל שנים, ומקפיד מדי שנה לתרום לעמותה מהחברה שלי. אחרי שקראתי את הכתבה דיברתי עם מקורבי בעזריאלי, ונוכחתי שהכל אמת לאמיתה. נדהמתי, ארנטל. אנשים יקרים (כך אותה יחצנית לפי מקורבי בעזריאלי) מקדישים מעצמם ומזמנם למען רעיונות להביא מזור לחולים, ואתה יוצא בראש חוצות וטוען "הרעיון שלי"??? בוש לך והיכלם. את הכסף שלי ראית, כרגיל ב-2011 אך לא תראה יותר. הזיכרון מהעמותה הוא טוב, אך אינו מנחם על החוצפה, חוסר האתיקה, והתחושה של "אני ואין בלתי" שנודפת מכל הסיפור הזה. תתבייש, ארנטל.
    סגור
  • "אני ואין בלתי" ניסוח מדוייק! (ל"ת)
    עופר 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    אני מכירה את אמילי והפרויקט הזה שלה בהחלט!
    ענבל 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הנשמה היא נתנה בשביל המטרה הקדושה הזו כבר המון המון זמן ולבוא ולקחת לה את זה ממש גועל נפש!! היא נשמה טובה באמת. אנשים יכולים להיות כאלו רעים שזה מדהים אותי אמילי אחלה בחורה ומבורכת על שבכלל חשבה על הרעיון הזה ויזמה אותו כמו גדולה ובמקום שמנהל כעמותה יודה לה הוא יוצא אדם גרידי! 
    סגור
  • 36.
    בן נתן 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמכיר את אמילי יודע שהיא לא היתה גוזרת קופון על גב של עמותה יושר כבוד ואמינות זה הבסיס שלה אין לי ספק מי דובר אמת
    סגור
  • 35.
    אמילי - יוזמת , מוציאה לפועל ..
    מעורבת ותומכת 01/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים - אין ספק שעמותת זכרון מנחם עשתה מהלך נבזי לפרוייקט שאותו יזמה והוציאה לפועל - אמילי !! הם מנסים לגנוב את הקרדיט על גבה וזה דבר שלא יעשה !! בטח לא בניצול בוטה של אוכלוסיית ילדים חולים.
    סגור
  • 34.
    מעורב בפרוייקט
    אוני 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הפרוייקט הזה הכרתי דרך אמילי, לפני כמה וכמה חודשים.. גם השתתפתי בו באופן פעיל ועזרתי לאמילי ככל שאיפשר לי זמני הקצוב. התרגיל של "זכרון מנחם", שאין מצב שבוצע בשגגה, היה מחטף עסקי מכוער לכל דבר ועניין. לא רצון אמיתי לעזור לילדים עמד מול עיניהם, לא כוונה אמיתית לשיתוף פעולה- הם פשוט גנבו את הרעיון של אמילי, ולא רק את הרעיון- גם את פירות עמלה, וערימות של שיער. הכל בשביל לקבל פרסום, לחלוב עוד קצת את התורמים הכבדים שלהם.. ביזנס. יתכן ועמותה זו עושה הרבה דברים יפים ומבורכים- אבל זה בהחלט לא אחד מהם.
    סגור
  • 33.
    עמותות=חרטא=רמאות
    ענת 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמילי..את עשית מצווה תהיי שלמה עם עצמך הם ישלמו על זה כבר ביוקר..
    סגור
  • מאמינה שלא כולן ככה (ל"ת)
    דקלה 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    רק שאלה על אמינות ועמותות...
    אסף שנהב 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ערכה של עמותה שאינה מקיימת קודים בסיסים של אמינות ויושרה מקצועית..?
    סגור
  • בדיוק כך! (ל"ת)
    ענבל 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    סוף סוף מישהו צעק - המלך עירום!!
    סיוון 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שמחה שלמישהו היה מספיק אכפת ומספיק אומץ לצעוק "המלך עירום" ולהגיד בקול רם את שרואות עיניו! כל הכבוד לאתר אייס ולכתבת על כתבה אמיצה!
    סגור
  • הכתבה חד צדדית
    תרומת שיער מירושלים 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחת שנחשפה ליוזמת ההתרמה בירושלים מעולם לא שמעתי על המיזם "מדינה גזורה". הכתבה היא מאד חד צדדית וחבל שמוכפש פה שם של עמותה אשר פועלת שנים למען ילדים חולים. את הקמפיין ניהל משרד יחסי ציבור ללא תמורה כלל, כמו גם האמנים אשר הגיעו לאירוע הסיום. אני חושבת שהיה פה שימוש בחומרים שלא באישור בשני הארגונים. אי אפשר להבין מה בדיוק קרה בעמותות זכרון מנחם שכן הוקדש להם 4 פסקות לעומת אילו של היחצנית הממורמרת מתל אביב... ועכשיו שאני חושבת על זה, מדוע הושקעו מיליון שקלים, ואם זכרון מנחם אומרים שלח להם יומיים למה זה נגרר חודשים בתל אביב? מוזר לא? משהו לחשוב עליו. אבל העיקר שהילדים קיבלו שיער וכל מי שעוד מוכן לתרום הרי זה משובח , לא משנה מי מהצדדים צודק
    סגור
  • zukerman avuva 01/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאת מרמורמורת מה קרה לא קיבלת כלום הפסדת משהואחרת לא היית שאמילי ממורמרת רק מי שממורמר כותב ככה
    סגור
  • 30.
    מדינה גזורה
    א 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוכבים על הגב של אמלי,בלעדיה לא היה את האירוע .כל הכבוד לך מיס,צוקרמן.
    סגור
  • 29.
    ניצן 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העמותה פשוט התביישה שאדם פשוט ללא אינטרס הרים פרוייקט מדהים כזה בהתנדבות מוחלטת והם שזה התפקיד שלהם לא חשבו על זה. אבל לא נורא תמיד אפשר לגנוב רעיון,לא?
    סגור
  • 28.
    זיכרון מנחם = משה קצב
    אדם 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתפתלויות וההתנהלות הרישמית של "זיכרון מנחם" אותי אישית לא בלבלו! עושה רושם שבדומה לפרשת משה קצב שנשען על תדמית הנשיא הטהור כך מנסה לעשות עמותת "זיכרון מנחם" ולהשען על שמה הטוב עד כה.
    סגור
  • נוסח נכון ולעניין! (ל"ת)
    רועי 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    גזל
    אורית בנימין 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם לא מתביישים?לגנוב ככה מתחת לאף פרוייקט של מישהו שעבד עליו כמה חודשים ולשקר אח"כ במצח נחושה שלא גנבתם תראו כמה סתירות בגרסאות שלהם. תחליטו האם עבדתם על זה שנתיים או שכמה ימים לפני האירוע?לפחות תתאמו גרסאות יא שקרנים נוכלים פשוט גזל במלוא מובן המילה.
    סגור
  • 26.
    מספרת אמיר אליהו
    אילן אליהו 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש לתקן ולהדגיש כי לאמלי צוקרמן ישנם כתבות ואיטמים רבים לפרוייקט המבורך הזה הן במדיה הכתובה ,אינטרנט .טלויזיה ואף אתר שנפתח במיוחד לפרוייקט הנ"ל ראו קישור http://www.מדינהגזורה.co.il/ המעידים כי הרעיון היה שיך לאמלי
    סגור
  • 25.
    אף אחד לא מגיע לקרסוליו של חיים היקר
    אפי 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לי מושג מה האמת במקרה זה, אני רק יכול להעיד כמי שהתנדב בעבר, על משפחה מקסימה שעובדת יומם ולילה למען הילדים,כל התגובות המיותרות שאינם מן העניין שתעשו 0.001 ממה שחיים ארנטל עושה אז תפתחו את הפה שלכם, חצופים.
    סגור
  • אין קשר
    איגי 01/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם יכול לתרום ולתת מעצמו, החוכמה היא לא להתערבב ולקחת קרדיט על דבר שלא שייך לך !!! אדון חיים לקח באונס פרויקט שלא שייך לו, עובדה שהשידור בערוץ 10 על מדינה גזורה ואמילי הינו מספטמבר ו'הפרוויקט' בניצוחו של חיים התחיל לזמן קצר במהלך חנוכה (סוף דצמבר)... א6ז תעשו חושבים לבד, ואין קשר כמה הוא תרם במסגרת העמותה שפעילה כבר זמן רב. זהו פרוייקט ייחודי של אדם בודד ולא טייקון !
    סגור
  • איגי, אני איתך! צודקת, אני גם ראיתי בידיעות
    שני 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גם ראיתי בידיעות אחרונות כתבה על הפרוייקט "מדינה גזורה" לפני כשלושה חודשים, הרבה לפני שהעמותה ביצעה את הורדת הצמה.
    סגור
  • קרן 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מנסה להגיע לקרסוליו זה בדיוק העיניין! יש מקום כולם.
    סגור
  • עם זאת ולמרות תגובתי הקודמת אני בהחלט חושבת
    עינת 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בהחלט חושבת שגם אם דעות כולנו כאן חלוקות, יש להתבטא יפה ולשמור על לשון נקייה. זה הדבר שאני כן מסכימה איתך עליו. למרות שאני גם מבינה שהנושא רגיש להרבה אנשים, והם מדברים מתוך תחושת אכזבה מגילוי שכזה
    סגור
  • משעים טובים לא נותנים לגיטמציה לחטוא!
    עינת 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוחה שהוא עשה הרבה מעשים טובים גם בלי להכיר אותו . אבל תשאל את עצמך גם אם מדובר במישהו צדיק- לא מותרת לו הזכות לעשות מעשה לא מוסרי בזדון. אין מצב שזה מהווה תקדים והתרה לביצוע חטא
    סגור
  • פורפורציות זה כל הסיפור
    אפי 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת הנכבדה שהראיון שלה ככל הנראה ורוצה את מנת הפרסום שלה מול עמותה שכנראה הרצון לפרסום למטרות טובות עשו מעשה בשוגג. כל התגובות חסרות פורפורציות
    סגור
  • אתה סוטה מהנושא העיקרי- מי שפעל לא במידת
    שני 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שפעל לא במידת המוסר פה, זו העמותה- לכן הנושא אמור להיות, מה שהם עשו ולא אם הגברת רוצה פרסום או לא...כי אותו הדבר ניתן לומר עליהם, שפעולה מכוונת זו נעשתה לשם הפרסום והשם- כפי שידע ארנטל להגיד במעמד האירוע - "עד היום רבים מכם לא הכירו את העמותה, ועכשיו החלטנו להיחשף ובגדול"
    סגור
  • ניצן 01/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל מדובר ברעיון ולא בראיון. ודבר שני יקירי, לא מדובר בפרסום וחשיפה אלא בגניבה. ועד כמה שאני יודעת גניבה לא נעשית בשוגג
    סגור
  • 24.
    מספרת אמיר אליהו
    אילן אליהו 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכרון מנחם עמותה ששלחתי אליה הרבה גזירות שיער של לקוחות שלי במהלך 20 שנות היותי ספר. ולא עוד לאחר מקרה "גניבת הרעיון " שעשו למדינה גזורה.ברור מאליו שהרעיון נגנב ע"י חוצפני העמותה ,ולראיה ניתן לבדוק בכורונולוגית העבר האינטרנטי שאין אפילו אייטם אחד לפרויקט של אמלי צוקרמן . ישנה חשיבות חברתית בעלת ערך לתרום שיער לילדים מטופלי כימוטרפיה אנו כמספרה נמשיך להירתם לעזור לאלו והפעם באמצעות עמותות רבות אחרות .ואפילו באופן אישי לכל הפונה אלינו עקב המחלה . מספרת אמיר אליהו בן יהודה 180 תל אביב
    סגור
  • אז מה, מי שלא עמותה אין לו זכות לתרום?? (ל"ת)
    ייערית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    אחד שבאמת יודע!
    אודי 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מצוינת וחשובה המדגישה את המורכבות סביב נושא זה. כאחד שקרובי משפחתו תרמו שיער לילדי חולים סרטן,המציאות הינה מורכבת מאוד.כתבה זו פרטה כנאות את המורכבות הקיימת.שאפו.
    סגור
  • 22.
    זכויות יוצרים
    גיל ניצן 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השבוע ראיתי בחדשות רעיון יצירתי להפליא שהצעתי ללקוח שלי לפני כ 3 שנים.זאת לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שזה יקרה לצערי. תפקידו של איש יחסי הציבור להביא רעיונות יצירתיים מחוללי תקשורת. לצערי הם לא מוגנים בזכויות יוצרים. לא פעם ראיתי רעיונות מפרזנטציות שהגשנו במכרזים ולא זכינו. אמילי....כל הכבוד על היוזמה. אני לא מאמין שיש מה לעשות עם זה. תהיי גאה בעצמך על הרעיון ואולי גם על זה שגנבו ממך רעיון כי הוא היה כל כך טוב
    סגור
  • 21.
    עובדות מול שקרים
    שגית וגיל 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרשה לעצמי להיות גלויה ולהוסיף על הצניעות הגדולה של אמילי. מאחר ואני מודעת לתהליך הפרויקט מתחילתו ועל האופן בו נרקם החלום שלה, לא יתכן שבימים ספורים נרקם לו פרויקט שמצריך עבודה של ימים הן באיסוף השיער והן בלוגיסטיקה שמאחורי! העובדות מוכיחות שישנם מיילים, ס.מ.ס, שת"פ עם מנכ"ל עזריאלי קצין בטיחות, מספרות נרחבות, פרסום על אוטובוסים, אתר שבו מצולמים מיטב סלב המדינה, כתבת בוקר באורלי וגיא, כתבת שער אחורי בעיתון "פוסט" ועוד פרסום נרחב לכך .ומנגד לא נשמע ולו אזכור קטן מצד "זיכרון מנחם" לאי אלו כוונות שלהם להקים דבר שכזה. מה שעצוב לי בכל הסיפור שכל הנושא קיבל אזכור על גבם של ילדים שמשאת נפשה של אמילי היה לשמח אותם. חשוב שהנושא יעלה לכותרות ואמילי תזכה לתמיכה הנרחבת של כולם ולו רק בשל המשמעות העמוקה של אזרח קטן אל מול גוף מאורגן. אמילי יקירתי אני איתך תמיד, מכירה ובוטחת בך שייעודך לתת לאחרים לא נפסק. אוהבים שגית וגיל.
    סגור
  • 20.
    צוקרמן היא לא עמותה היא פשוט נשמה
    קרן 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ההבדל בין אדם פשוט עם נשמה טהורה לבין עמותה "התנדבותית" עם נשמה שחורה. חמלה לי עליכם
    סגור
  • 19.
    "זכרון מנחם" ממש לא רק טעם מר נשאר בזכרון
    ירון 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שעמותה שעוסקת בטוהר כוונות לא מודה בגניבת הרעיון פשוט בושה לעמותה ישנה אשה מדהימה שעשתה דברים מדהימים בתרומה מלאה ומוקיעים אותה כמעצב שיער בכיר ותורם קבוע אני שיער ל"עמותה"לא ישלח יותר אלה רק לאמילי וזאת בכדי שמנכ"ל העמותה יפסיק למלא את כיסיו במשכורות על חשבונם של ילדים חולי סרטן.תתנצלו
    סגור
  • 18.
    אה זה הלקח? עוד מעט גם תגידי שמי שלובשת חצאית
    כרמית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה זה הלקח? עוד מעט גם תגידי שמי שלובשת חצאית קצרה, מגיעה לה שיטרידו אותה- שהיא הייתה צריכה לשמעל עצמה יותר טוב!! אנשים לא צריכים לבצע דברים לא מוסריים, נקודה!
    סגור
  • 17.
    אלדד 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב' צוקרמן עבדה רבות על הפרויקט , לילות ללא שינה, הלהט בעיניים והרצון העז לעזור . האנשים שעומדים מאחורי העמותה זו מאוד חצופים! אין צל של ספק שיש פה הילה לתביעה על מינימום של מליון ש"ח על עוגמת הנפש. אני חושב אפילו שצריך לפתוח עמותה נגד העמותה הזאת, דברים רקובים לא תמיד נראים לעין, לכו תדעו אם כל התרומות של השיער, כספים ושאר התרומות מעוברות לאנשים שבאמת זקוקים לכך. אני אומר להקים ועדת חקירה ממשלתית ואף להשליך לכלא אותם. כואב לשמוע, מקווה שגב' אמילי צוקרמן תיהיה חזקה ואין לי צל של ספק שהיא לא תעצור בפרויקט הזה ורק תחשוב איך להתחיל פרויקטים אחרים וטובים לא פחות במטרה להפוך את חייהם של בני האדם לטוב יותר.
    סגור
  • 16.
    אין לתאר איזו חוצפה!
    איתי 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמילי כזו מקסימה וברור שזכרון מנחם פשוט גנבו רעיון מעולה!
    סגור
  • 15.
    צמת המריבה
    צוקרמן אביבה 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה התגובה שלי לא הופיעה עדיין
    סגור
  • 14.
    רוב ראשי העמותות הם נוכלים... לא מפתיע (ל"ת)
    חיים 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    מה? הם חשבו שאנשים עיוורים? (ל"ת)
    שני 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    היא מפיקת אירועים או יחצ"נית ? מי זאת ?
    רוני 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה ממש לא מעניין. אם גנבו ממנה רעיון, שתלמד בפעם הבא לשמור על הרעיונות לעצמה.
    סגור
  • רוני רוני איזה טיפשוני
    קרן 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה העצה שלך נגד גנבים?
    סגור
  • אה זה הלקח? עוד מעט גם תגידי שמי שלובשת חצאית
    כרמית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה זה הלקח? עוד מעט גם תגידי שמי שלובשת חצאית קצרה, מגיעה לה שיטרידו אותה- שהיא הייתה צריכה לשמעל עצמה יותר טוב!! אנשים לא צריכים לבצע דברים לא מוסריים, נקודה!
    סגור
  • וזה באמת לא מעניין העיקר שתרמה!
    מירב 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה? רק לעמותה מותר לתרום, אה, אנשים "רגילים" כמו תלמידי בית ספר או סתם מישהו שבא לתרום שיער כנראה לא שווים בעיניך, זה לא מווערך שמישהו סתם קם ככה באמצע היום ומנסה לעשות מעשה טוב..פפששש, מה יגידו כל התורמים...
    סגור
  • 11.
    צמת המריבה
    צוקרמן אביבה 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכן אני אמא של אמלי.אם תחפשו קורות אמילי תבינו מאיפה הילדה הרגישה שמילדותה תרמה ועזרה לאנשים הייתם מבינים מאיפה היא מכירה ילדיםמ חולי סרטן.חוץ מזה לצערי ולהגן על ביתי והנפש האצילית אבא שלה נפטר מסרטן אמא שלה חלתה בסרטן שניהם עברו כימותרפיה.אז השאלה מאיפה היא מכירה? וכרגע גם סבתא שלה."עמותת זכרון מנחם"נתנה לי לחלוק לצערי עם כולם דבר שאני מסתירה אבל בשביל הצדק האמונה הנתינה ומה שזה עשה לאמילי אני לא סולחת.חוצפנים לוקחים קרדיט לא בצדק ובשביל מה יש עוד הרבה אנשים טובים שרוצים לעשות דברים טובים.העולם עגול
    סגור
  • 10.
    חוצפה של העמותה
    אייל 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמילי אנחנו איתך
    סגור
  • 9.
    זה באמת לא יפה מה שעשו, מקווה שתצליח בפרוייקט (ל"ת)
    מיטל 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    סופסוף תוכן אמיתי
    עמית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפנה, כל הכבוד. כתבה רצינית..
    סגור
  • 7.
    אני הייתי תובע!
    איכפתלי 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובות של אנשי העמותה סותרות אחת את השניה. יש פה פשוט משהו מסריח
    סגור
  • 6.
    עמותה חצופה שאין לתאר
    דוסית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש כזה לא רואים כל יום. פשוט מעליב
    סגור
  • 5.
    גנבים!!! (ל"ת)
    שרית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מהעבודה עם עמודה חרדית, אני בכלל לא מתפלאת
    אנונמית 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מאוד מתאים להם ומאפיין את העבודה שלהם. הם קומבינטורים וחאפרים. אולי הכוונות שלהם טובות, אבל הם דורסים אנשים טובים בדרך. מאמינה לכל מילה שאומרת צוקרמן!
    סגור
  • 3.
    יש דברים שפשוט לא עושים...קצת אתיקה ומוסר (ל"ת)
    מרינה 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נשמע שצוקרמן צודקת- אני הייתי תובע את העמותה! (ל"ת)
    אני 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כתבה ראויה (ל"ת)
    א 01/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור