רכב

הרכבת הקלה אינה עונה: למה אי אפשר לסמוך על המודיעין?

תחנת הרכבת הקלה של תל אביב התמלאה בנוסעים אמש: לוח המודיעין הראה על רכבות מתקרבות, אך אלה לא הגיעו. הבעיה: במודיעין איש אינו משיב לקריאות הנוסעים
מערכת ice | 
תקלות ברכבת הקלה (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מה עובר על הרכבת הקלה של גוש דן, שאמורה לתת פתרון מהימן לבעיות התחבורה הציבורית של איזור המרכז? אמש סמוך לשעה 23.00 נתקעו עשרות נוסעים בתחנות הקו האדום, הרכבות בוששו מלהגיע - ואף נציג לא טרח לענות במודיעין. 
הסתבר כי עקב תקלה לא פעלו קווי R3 לשני הכיוונים. אך למרות שהתקלה היתה ידועה כבר מהשעה 20.30 - בשעה 23.45 עדיין הראו המסכים כי הקו פועל כרגיל והתעקשו במשך חצי שעה שהרכבת "מתקרבת".
כמו במסכים, גם במערכת הכריזה לא נשמעה כל הודעה על עיכוב. הנוסעים הנבוכים שהביטו במחוגי השעון וראו כי שעת חצות מתקרבת וכרכרת התחבורה הציבורית עלולה לסיים את פעילותה - ניסו לקבל תשובה מהמודיעין. אלא שלחצני התקשורת המשוכללים בתחנה לא הועילו, שכן אף נציג לא טרח לענות לקריאה והצלצול נמשך ללא מענה.
 
שיחות טלפוניות למוקד כן נענו, אלא ששם הנציגים לא ידעו להשיב האם ומתי תגיע רכבת. לבסוף, רק סמוך מאוד לחצות ולאחר למעלה מחצי שעה של איחור, הופיעה הרכבת המיוחלת והנוסעים נשמו לרווחה.

המסכים בתחנה, אמש. צילום: פרטי.
מחברת תבל מפעילת הקו האדום נמסר בתגובה: "אמש בשעה 20:30, ארעה תקלה במפלג של מערכת האיתות שגרמה לחסימת הקו. לאחר כמחצית השעה תוך ניתוח צוותי התחזוקה וספק האיתות של התקלה, הרכבת הקלה חזרה לפעול חלקית בקו r1. ציבור הנוסעים עודכן באתר, באפליקציה, בטלגרם, במערכות הכריזה ובאמצעי התקשורת השונים. בשעות הלילה התקלה תוקנה והקו פועל מהבוקר כסדרו. אנו מצרים על חוסר הנוחות לציבור הנוסעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה