רכב

מותג הרכב המוכר בעולם משנה את השם: זו הסיבה למהלך

ממשלת איטליה לא אהבה את העובדה שסטלנטיס, קונצרן הרכב בו נכללת אלפא רומיאו, ייצרה את גאוות הרכב של איטליה בפולין ועל פי חוק משנת 2003, אין אפשרות ליצרן לרמוז על שמות איטלקיים למותגים אם הם אינם מיוצרים במדינה. לכן מותג רכב השטח החדש "מילאנו" נאלץ לשנות את שמו ל"ג'וניור"
מערכת ice | 
אלפא רומיאו החדשה (צילום אלפא רומיאו)
מכירים את מותג הרכב אלפא רומיאו? בגלל שמותג הרכב האיטלקי השיק דגם ראשון של רכב שטח חשמלי שיוצר דווקא בפולין, תוך ימים ספורים מרגע ההשקה, אלפא רומיאו נדרשה לשנות את שמו ולא לומר את שמו בחפיפה אחת עם שם המותג ולתת לו גוון "איטלקי".
איך זה התחיל? במהלך השבוע שעבר, השיקה אלפא רומיאו את רכב השטח-כביש שמתאים גם לשטח עם מנוע חשמלי שהוא הראשון של היצרנית, אותו דגם קיבל את השם "מילאנו", כן כמו העיר המפורסמת בארץ המגף.
 
על פי הדיווחים בתקשורת העולמית, ממשלת איטליה לא אהבה את העובדה שסטלנטיס, קונצרן הרכב בו נכללת אלפא רומיאו, ייצרה את גאוות הרכב של איטליה בפולין ועל פי חוק משנת 2003, אין אפשרות ליצרן לרמוז על שמות איטלקיים למותגים אם הם אינם מיוצרים במדינה.
לכם, אלפא רומיאו נאלצה להגיב ושינתה את שם הרכב ל"ג'וניור", בדומה לשם של דגם היסטורי של אלפא רומיאו משנות ה-60. המנכ"ל של החברה הסביר כי השם שונה לא מבחינה חוקית, אלא רק כדי להימנע מעימותים פוליטיים עם הממשלה האיטלקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה