רכב

יצרנית הרכבים החשמליים שוברת את השוק: חושפת 3 דגמים חדשים

חברת המכוניות החשמליות הסינית BYD, מרחיבה את מערך הרכבים שלה ומשיבה תחרות לרכבי הפרימיום של טסלה ולרכבי השטח של ג'יפ, אחרי שהשיקה שלושה דגמים חדשים של מכוניות
מערכת ice |  1
BYD (צילום BYD)
חברת המכוניות החשמליות הסינית BYD, מרחיבה את מערך הרכבים שלה ומשיבה תחרות לרכבי הפרימיום של טסלה ולרכבי השטח של ג'יפ, אחרי שהשיקה אתמול (שלישי) שלושה דגמים חדשים של מכוניות.
מדובר בדגמים חדשים למותג שלה פאנג צ’נג. מדובר בדגמים “Super", רכב שטח, “Leopard 8”, גם הוא רכב שטח וה-“Super 9”, רכב ספורט פרימיום. החברה עדיין לא פרסמה מחירים לדגמים החדשים שהשיקה. במקום זאת, יצרנית הרכבים החשמליים הסינית רמזה כי היא תעניק פרטים נוספים על הרכבים, כולל מחיר כנראה, בתערוכת הרכב בבייג’ינג בשבוע הבא. 
 
על פי דיווח ב-CNBC, עדיין לא ברור באיזו מידה המכוניות החשמליות החדשות אכן יהיו חשמליות, או שהחברה תציג לחילופין רכבים היברידיים. ההשקה של שלושת הדגמים החדשים של יצרנית הרכבים החשמליים הסינית מגיעה על רקע התגברות התחרות על שוק הרכבים החשמליים העולמי, שמגיעה בעיקר בזכות הנסיקה המטורפת של החברות הסיניות, שפרצו לשוק בסערה. רק לאחרונה יצרנית הסמארטפונים הסינית שיאומי נכנסה גם היא לתחרות הזו והשיקה רכב חשמלי חדש משלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא כדאי יותר לקנות חשמליות בארץ, המדינה עשתה תרגי מסריח
    דוד 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העלאה רצחנית של עגרת רישוי פשוט הורגת את שוק החשמליות. סיכול ממוקד של הענף
    סגור