רכב

המכונית החשמלית החדשה שוברת את השוק: תשאיר אבק לטסלה?

שיאומי השיקה באופן רשמי את המכונית החשמלית החדשה שלה,  Speed ??Ultra 7 (SU7), שמחירה שובר השוק עומד על 29,874 דולר, זול ב-4,000 דולר ממחירה של הסדאן 3 של טסלה
מערכת ice | 
שיאומי SU7 (צילום צילום מסך מטוויטר)
שיאומי השיקה אתמול (חמישי) באופן רשמי את המכונית החשמלית החדשה שלה לה כולם ציפו, הסדאן החדשה, Speed ​​Ultra 7 (SU7), בבייג'ין שבסין, שמחירה שובר השוק עומד על 29,874 דולר, זול ב-4,000 דולר ממחירה של הסדאן 3 של טסלה.
ליי ג'ון, מייסד ומנכ"ל מותג הסמארטפונים הסיני הפופולרי, אמר כי הרכב החשמלי הראשון של החברה יהיה "המכונית הקלה והחזקה ביותר בעולם, עם מחיר שובק שוק". בהמשך, הוא הזכיר את התחרות עם טסלה ובעליה אילון מאסק כשאמר: "שיאומי רוצה לבנות 'מכונית חלומות' הדומה לפורשה ולטסלה. אם אנחנו רוצים לבנות מכוניות טובות, עלינו ללמוד ברצינות משני יצרני הרכב הטובים בעולם".
 
עוד הוסיף ואמר לי אחרי השקת הרכב החשמלי החדש של החברה כי "אי אפשר לתאר א ההתרגשות שלי היום במילים". השקת הרכב החשמלי החדש של שיאומי מגיעה על רקע תקופה של תחרות עזה בתעשייה בסין. שוק הרכבים החשמליים שסובסד חלקית על ידי ממשלת סין, הפך לצפוף מאוד בתקופה האחרונה כאשר עוד ועוד חברות מצטרפות לתחרות. 

לפי אנליסטים בשוק, העובדה שהמכונית תחלוק מערכת הפעלה עם מכשירי הטלפון של שיאומי תעזור למשוך את המשתמשים של החברה לרכוש  את המכונית. בשיאומי התחייבו להשקיע 10 מיליארד דולר במכוניות בעשור הקרוב. בסוכנות רויטרס דיווחו כי ייצור המכוניות יתבצע בידי חטיבה של יצרנית המכוניות הממשלתית BAIC במפעל בבייג'ינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה