רכב

טירוף על הכביש: הנהג הזה נסע במהירות של 177 קמ"ש

במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת מנשה בכביש 6 סמוך למנהרת רכסים נעצר נהג בגין עבירת מהירות של 177 קמ"ש ובבדיקה התברר כי הנהג פסול נהיגה על ידי בית המשפט. משטרת ישראל: "אגף התנועה פועל לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש"
מערכת ice |  1
נהיגה במהירות של 177 קמ"ש (צילום דוברות המשטרה)
נהג תושב דאלית אל כרמל בן 38 נעצר בגין מהירות מופרזת של 177 קמ"ש במקום 100 קמ"ש ובבדיקה נמצא נוהג בזמן בפסילה של בית המשפט. במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת מנשה בכביש 6 סמוך למנהרת רכסים נעצר נהג בגין עבירת מהירות של 177 קמ"ש ובבדיקה התברר כי הנהג פסול נהיגה על ידי בית המשפט.
הנהג תושב דאלית אל כרמל (38) נעצר, נכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום והרכב הושבת ל-30 יום. "נהיגה בזמן פסילה מהווה הפרה חמורה של החוק ומסכנת את ציבור הנהגים", נמסר ממשטרת ישראל. "אגף התנועה פועל לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש, במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך".
 
בתוך כך, משטרת ישראל מדווחת הבוקר כי שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה על כביש 5 בתום מרדף נחוש הכולל ניגוח ניידת תושב אזור יהודה ושומרון בחשד לגניבת רכב  הוא נעצר ונכלא, וגזר דינו יקבע בהמשך. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהיגה על אף פסילת בית המשפט מעידה יותר מכל על אזלת ידה
    להציף את האמת 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של מערכת המשפט על הקלות הבלתי נסבלת של העונשים שאינם מרתיעים כהו זה את העבריינים בכל המגזרים והפשעים. חייב עונש מינימום שמתחיל ב- 10 שנים ושלילה לכל החיים עם קנס כספי של 500,000 ש"ח ללא אפשרות ערעור ו/או חנינה [לעורכים תפסיקו לסנן תגובות]
    סגור