קריירה ולימודים

תבוסה לקליש בחיפה: המועצה ביטלה את המשכורות של סגניה

מועצת השינוי, המועצה הלעומתית בעיריית חיפה, המשיכה בשימוש בכוח שיצרה נגד ראש העיר עינת קליש וביטלה את המשכורות של מקורביה: "אחראים לניהול הכלכלי הכושל של העיר ולגרעון שנוצר"
מערכת ice |  4
עינת קליש רותם (צילום פלאש 90)
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, ממשיכה לספוג מהמועצה הלעומתית נגדה שקוראת לעצמה "מועצתה שינוי", והערב (שלישי) קיבלה המועצה לבטל את המשכורות של שניים ממקורביה: נחשון צוקי ומיכי אלפר ולסיים את העסקת עובדיה. 
בנוסף החליטה המועצה הלעומתית למנות את עידו שמשון, אביהו האן וסופי נקש לסגני ראש העיר ללא שכר. בכך המועצה ממשיכה להשתמש בכוחה נגד ראש העיר המבודדת, שמתבצרת בעמדתה ולא נראה כי תיכנע למחאה ולהתפטר מתפקידה.
על פי הודעת חברי "מועצת השינוי", החלטתם הגיעה בעקבות תפקודה של קליש המוגדר על ידם "לקוי", ובהתאמה כך גם סגניה אשר ממלאים את מקומה "ומקבלים שכר בעבור תפקודם הכושל".
במועצה הוסיפו ביקורת חריפה: "נחשון צוק ומיכי אלפר אחראים לניהול הכלכלי הכושל של העיר ולגרעון שנוצר. אחראים לשיתוק של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וקבלת סמכויות ששייכת במנהל תקין למנכ״ל העירייה. אחראים לשימוש לא תקין בהקצאות מבנים ולניהול הכושל של מנהל ההנדסה ולירידה הדרמטית במספר ההיתרים לבנייה ולירידה בהכנסות מאגרות והיטלי השבחה. מרוב שאין הכנסות לעיר והמצב עגום, אין בעיר שום תחזוקה למעט פינוי אשפה וקצת תיקוני מפגעים".
נזכיר, לפני חודש ולראשונה בתולדות חיפה, מועצת העיר הפכה ללעומתית ולרוב בקואליציה, וזאת לאור איחוד נדיר של חברי אופוזיציה וקואליציה נגד ראש העיר עינת קליש. לאחר התערבות של בית המשפט, התכנסה המועצה בחיפה ובכך הביאה למעשה להדחתם של הסגנים בשכר של קליש הנחשבים למקורביה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גרוטאה
    צחי 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שלא מצליחים לבעוט אותה לקיבינימט??? חיפה נראית יותר גרוע מעזה!!!
    סגור
  • 3.
    מעולה, הרסה כל חלקה טובה בעיר.... (ל"ת)
    ארנון 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    היה לנו יזם לפינוי בינוי , לא ברורכ הקליש הזאת
    פ 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שטח חניה עצום לבניין בטאבו משותף.... לא מבין מה הבעיה שלה לאשר בניה חדשה
    סגור
  • 1.
    איך אפשר להיות כל כך משכילה וכל כך מטומטמת ביחד לאלוהים
    ניר 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיתרונים.
    סגור